۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
حمایت اقتصادی بانک ها از تولید واکسن های ایرانی کرونا
رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران عنوان کرد

حمایت اقتصادی بانک ها از تولید واکسن های ایرانی کرونا

رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران از حمایت اقتصادی و مشارکت در سرمایه گذاری بانک‌های دولتی و خصوصی برای تولید واکسن‌های ایرانی کرونا خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا زالی درحاشیه دومین نشست با مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی در گفتگو با خبرنگاران گفت: باتوجه به مصوبه دیروز ستاد ملی مقابله با کرونا و دستور رئیس جمهور درباره شتاب گیری واردات واکسن کرونا، یکی از گروه‌هایی که می‌تواند در این زمینه کمک کند، سیستم بانکی کشور است؛ زیرا بسیاری از بانک‌ها در زمینه واردات دارو کمک‌های زیادی کردند.

وی افزود: در این زمینه بانک‌ها پیشنهاد دادند با توجه به توان داخلی تولید واکسن کرونا، حمایت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در این زمینه از سوی بانک‌ها انجام شود.

دکتر زالی گفت: تشکیل کمیسیون مشترک بین ستاد مقابله با کرونای تهران و شورای هماهنگی بانک ها، حمایت و یا در اختیار قرار گذاشتن آزمایش‌های تشخیص کرونا (PCR) به رایگان، بازنویسی شیوه نامه بهداشتی سیستم بانکی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران با اشاره به اینکه سه طرح بزرگ بیمارسانی در تهران با مشارکت بانک‌ها در حال بازسازی است گفت: در این نشست پیشنهاد شد تا بانک‌ها در گسترش و توسعه تخت‌های بیمارستانی در کشور به خصوص تهران مشارکت داشته باشند.

کد خبر: ۱۰۳٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha