۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
تجربیات موثر مخبر در فرماندهی اقتصادی دولت| برنامه های وزرای اقتصادی همسو است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

تجربیات موثر مخبر در فرماندهی اقتصادی دولت| برنامه های وزرای اقتصادی همسو است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره انتخاب مخبر به عنوان فرمانده اقتصادی کابینه سیزدهم گفت: آقای مخبر تجربیات زیادی در مدیریت بنگاه های اقتصادی بزرگ دارد و به صورت تخصصی در حوزه میدانی درگیر بوده است.

محمدرضا پور ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آیا وزرای پیشنهادی اقتصادی همسویی لازم را در رابطه با رفع مشکلات اقتصادی کشور دارند و یا خیر، گفت: پاسخ به این سوال را باید پس از رای اعتماد به کابینه دولت سیزدهم جستجو کرد.

 وی تاکید کرد: در حال حاضر وقتی رئیس کل بانک مرکزی مشخص نشده نمی توان به راحتی درباره این سوال پاسخ داد لذا ما اگر می‌خواهیم در این زمینه ارزیابی خوبی داشته باشیم باید بگذاریم ترکیب بدنه اقتصادی دولت مشخص شود.

 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور بیان داشت: رئیس جمهور در اظهارات خود عنوان کردند که هماهنگ کننده موضوعات اقتصادی در دولت آقای مخبر خواهند بود لذا باید منتظر ماند و دید که آقای مخبر قرار است چه برنامه ای در زمینه حوزه اقتصادی به مجلس ارائه کند تا این تیم در دو لایه اول و دوم در کنارش قرار بگیرند.

پورابراهیمی  تاکید کرد: بنابراین در حال حاضر کمی زود است که در رابطه با هم سویی وزرای اقتصادی کابینه پیرو  حل مشکلات اقتصادی نظر بدهیم.

 وی تاکید کرد: با این حال برنامه های وزرای اقتصادی همسو است و اما باید این نکته را در نظر داشت که این برنامه‌ها باید در مرحله اجرا هم همسویی لازم را داشته باشند بنابر این هیچ وزیری برنامه ناهمسو به مجلس ارائه نکرده است.

پورابراهیمی با اشاره به تعیین آقای مخبر از سوی رئیس‌جمهور برای هدایت امور اقتصادی کابینه بیان داشت: طبیعتاً از نگاه ایشان آقای مخبر امین رئیس جمهور و تصمیم گیرنده بوده و به هر حال قابل احترام است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بدون فرمانده بودن بدتر از داشتن یک فرمانده اقتصادی ضعیف در کابینه است، بیان داشت: آقای مخبر تجربیات زیادی در موضوعات اقتصادی دارد .

 وی بیان داشت: آقای مخبر تجربیات زیادی در مدیریت بنگاه های اقتصادی بزرگ دارد و به صورت تخصصی در حوزه میدانی درگیر بوده و به نظر بنده امکان این را دارد که بتواند این کار را به خوبی مدیریت کند.

کد خبر: ۱۰۳٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha