۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
شرکت فولاد اصفهان، سرآمد در رفع نیاز فولاد کشور

شرکت فولاد اصفهان، سرآمد در رفع نیاز فولاد کشور

ایران به دلیل در اختیار داشتن منابع عظیمی از فولاد، به عنوان یکی از کشورهای تأمین کننده اصلی است که این موفقیت را مدیون کارخانجات بزرگ فولاد اصفهان می داند.

به گزارش بازار، فولاد اصفهان به عنوان مرکز و قطب تولیدی این فلز بسیار مهم و حیاتی در اقتصاد و اشتغالزایی کشور عمل می کند. همانطور که می دانید یکی از معیارهای توسعه یافتگی کشورهای جهان، میزان تولید و مصرف فولاد است به نحوی که تأثیر مستقیم بر روی توسعه، فرهنگ، سطح تخصص و دانش فردی، اشتغالزایی و سایر موارد می گذارد. در ادامه ضمن آشنایی با نقش بسیار مهم و بی بدیل فولاد و صنایع وابسته آن در اقتصاد کلان کشور، با یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانجات فولاد اصفهان و البته کشوری آشنا خواهید شد.

مجموعه فولاد اصفهان با هدف تأمین فولاد کشور برای کلیه مشتریان

فولاد اصفهان نقش بزرگی در اقتصاد کشور دارد
فولاد اصفهان به عنوان شهری که کارخانجات بزرگ تولید فولاد در آن فعالیت دارند و قطب این صنعت محسوب می شود، تأثیر بسیار زیادی در اقتصاد کشور دارد. اما چرا تا این اندازه محصولات فولادی اهمیت دارد تا جایی که بخش زیادی از کارخانجات استان اصفهان مربوط به صنعت فولاد است؟

حتما مطلع هستید که محصولات فولادی در ساخت منازل مسکونی، انتقال انرژی، هدایت سیالات، ساخت کارخانه ها، راه سازی و غیره نقش دارند و این فلز به تنهایی یکی از مهمترین مواد صادراتی است. بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان با کمبود منابع فولاد مواجه هستند و به همین دلیل کشور ایران به دلیل در اختیار داشتن منابع عظیمی از فولاد، به عنوان یکی از کشورهای تأمین کننده اصلی است که این موفقیت را مدیون کارخانجات بزرگ فولاد اصفهان می داند.

بر همین اساس در کشور ایران چشم اندازهای مختلفی برای افزایش ظرفیت و توان تولید فولاد کشور در نظر گرفته شده که جدیدترین آن چشم انداز ۱۴۰۴ است که باید ظرفیت فولاد کشور به بیش از ۵۵ میلیون تن در سال برسد. با توجه به ظرفیت فعلی که حدود ۴۰ میلیون تن در سال می باشد، سالانه باید بیش از ۳.۵ میلیون تن به ظرفیت تولید فولاد افزوده شود.

ایران هم اکنون در جایگاه دهم دنیا از لحاظ میزان تولید فولاد قرار دارد. صنعت تولید فولاد از حیث اهمیت بین ۱۱ صنعت استراتژیک برای پیشرفت و توسعه صنعتی، در رتبه اول می باشد. شرکت فولاد اصفهان در رسیدن به جایگاه امروزی و استراتژیک، مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده و کارخانجات مهمی در این مسیر تلاش کرده اند و هر کدام با دستگاه های مجهز و فناوری های پیشرفته سهم زیادی را ایفا نموده اند.

کارخانجات فولاد اصفهان در این زمینه به قدری فعال و تأثیرگذار عمل کرده اند که بالاخره در کشور ایران، سهم زیادی از تجهیزات مورد نیاز فولاد در داخل کشور تولید می شوند و رقمی در حدود ۶۵% است.

شرکت فولاد اصفهان، سرآمد در رفع نیاز فولاد کشور

شرکت فولاد اصفهان یکی از پیشرفته ترین کارخانجات تولیدی فولاد
در استان اصفهان، به عنوان قطب و مرکز اصلی تولید فولاد کشور، بیش از ۳۰ کارخانه فعال و پیشرفته وجود دارند که اکثر آنها در شهرهای مهمی نظیر اصفهان، کاشان و نجف آباد قرار دارند. یکی از کارخانجات بسیار مهم کشور در زمینه تأمین انواع گریدها و مقاطع فولاد، شرکت فولاد اصفهان (FOOLAD ESFAHAN) می باشد.

کارخانه فولاد اصفهان که از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت نموده در زمینه تأمین گروه های استیل، فولاد آلیاژی، فولاد ضد سایش، ورق فولادی، پروفیل و قوطی فعالیت گسترده ای داشته و همگام با چشم انداز آینده کشور در جهت ارتقای ظرفیت تولید فولاد و خودکفایی در این صنعت مهم و راهبردی قدم برداشته است.

شرکت تولیدی فولاد اصفهان هم اکنون با بیش از ۲۸۰ مشتری حقوقی و ۱۳۰۰ مشتری حقیقی توانسته به نقطه اتکای بسیاری از مشتریان تبدیل شود.

محصولات این کارخانه از کارخانجات معتبر داخلی مثل فولاد آلیاژی ایران، فولاد آلیاژی اسفراین، فولاد آلیاژی اصفهان و تولید کنندگان معتبر خارجی دنیا مثل شرکت DSS اکراین، ABS استرالیا، روشلینگ آلمان، پلدی، بهلری و کارخانجات با کیفیت ترکیه ای و چینی است.

شرکت فولاد اصفهان، سرآمد در رفع نیاز فولاد کشور

شرکت فولاد اصفهان از تأمین کنندگان اصلی نیاز فولاد کشور

با شرکت تولیدی فولاد اصفهان محدودیت ها را کنار بزنید
شرکت تولیدی فولاد اصفهان این امکان را فراهم کرده تا کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی سراسر کشور بتوانند به شکل اینترنتی یا تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، سفارش خود را ثبت کنند. با این کار در هزینه های رفت و آمد و همینطور زمان مشتریان صرفه جویی بسیار زیادی صورت می گیرد.

در شرکت فولاد اصفهان، می توانید از خدمات مشاوره حرفه ای رایگان نیز استفاده کرده و ضمن دریافت راهنمایی های تخصصی، از قیمت و موجودی اقلام مورد نیاز خود مطلع شوید. یکی از مزایای همکاری با این شرکت، عدم وجود محدودیت در ارسال بار و امکان ارسال کالا با وسایل اختصاصی این شرکت یا وسایل حمل بار مخصوص شماست.

شرکت تولیدی فولاد اصفهان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ارسال سفارشات در حداقل زمان ممکن باشد که در جریان ثبت سفارش از آن مطلع خواهید شد. همچنین بابت کیفیت محصولات خارجی دریافتی هیچ نگرانی وجود ندارد. فولاد اصفهان به منظور شفاف سازی و احترام به حقوق مشتریان، اطلاعات شرکت سازنده و گواهینامه (Certificate) محصول مورد نیاز شما را ارسال خواهد کرد.

چنانچه شما در سامانه عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده هم ثبت نام کرده باشید، می توانید از این شرکت فاکتور رسمی بابت کلیه خریدهای خود به طور مجزا دریافت کنید. یکی دیگر از خدمات ارزنده این مجموعه در راستای احترام به مشتریان و حق و حقوق مسلم آنها، امکان عودت بار از لحاظ مغایرت ابعادی، اندازه و جنس می باشد که این میزان گستردگی خدمات در نوع خود بی نظیر است.

مجموعه فولاد اصفهان در راستای کمک به اقتصاد و نیاز فولاد داخلی تلاش کرده تا از طریق بکارگیری کارکنان، مهندسین و برنامه ریزان متخصص، حرفه ای، مجرب و کارکشته و با پافشاری جدی و مصمم بر روی مشتری مداری، سهم ارزنده ای را ایفا کند.

امروزه با وجود محدودیت هایی که از سوی نوسانات بازار ارز، چالش های ویروس کرونا، نوسانات ارزی و سایر مسائل بوجود آمده اما همچنان این مجموعه در کنار کارخانجات بزرگ تولید کننده فولاد، صنعت فولاد کشور را در مسیر رشد و ترقی قرار داده است. یقینا همکاری با این مجموعه تجربه ای بی نظیر و تکرار نشدنی را رقم خواهد زد.

کد خبر: ۱۰۳٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha