۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
انعقاد تفاهم نامه احداث مرکز تخصصی مهارت‌آموزی حوزه نفت و گاز در کرمانشاه
با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور انجام شد

انعقاد تفاهم نامه احداث مرکز تخصصی مهارت‌آموزی حوزه نفت و گاز در کرمانشاه

کرمانشاه- امروز با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تفاهم نامه احداث مرکز تخصصی مهارت‌آموزی برای واحدهای نفت، گاز و پتروشیمی در استان کرمانشاه به امضا رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این جلسه گفت: امتیاز ایجاد مرکز تخصصی ملی نفت، گاز و پتروشیمی غرب کشور را به استان کرمانشاه داده‌ایم تا این استان برای آینده از مربی و نیروی ماهر در این زمینه بی‌نیاز شود.

علی اوسط هاشمی افزود: از وزیر نفت قول گرفته ایم که به تجهیز کارگاه‌ها و مراکز آموزش نیروی انسانی در استان کرمانشاه کمک کند.

وی تصریح کرد: با ایجاد این مرکز تخصصی در آینده هر کرمانشاهی که قصد مهاجرت به سایر نقاط کشور را داشته باشد، دارای مهارت و تخصص است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به سند ۷۳ هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری در بخش نفت، گاز و پتروشیمی استان کرمانشاه گفت: اجرای این سند بدون پیوست آموزش نیروی انسانی پذیرفتنی نیست و نیازمند تربیت نیروی انسانی ماهر است.

هاشمی با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای ماهر در جامعه اظهار داشت: تنها منشأ پنج درصد نوآوری‌های جامعه دانشگاه است و ۹۵ درصد دیگر در حوزه صنعت، کسب‌وکار و مشتری اتفاق می‌افتد و اگر ما نیز به دنبال رشد در حوزه مشاغل هستیم باید تولید نیرو در بخش‌های صنعت، کسب‌وکار و مشتری را مورد توجه جدی قرار دهیم که وضعیت فعلی کرمانشاه و سند ۷۳ هزار میلیارد تومانی آن یک مصداق مناسب برای این کار است.

کد خبر: ۱۰۳٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha