۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
مسافران عراق بدون ویزا بلیت هواپیما نخرند
سخنگوی سازمان هواپیمایی:

مسافران عراق بدون ویزا بلیت هواپیما نخرند

سخنگوی سازمان هواپیمایی با هشدار به مسافران عراق که بدون ویزا بلیت تهیه می‌کنند، گفت: با آژانس‌های مسافرتی که با وعده دریافت ویزا در فرودگاه‌های عراق به مسافران بلیت فروخته‌اند، برخورد می‌شود.

به گزارش بازار، محمدحسن ذیبخش با اشاره به اقدام برخی آژانس‌های مسافرتی برای فروش بلیت هواپیما در مسیرهای منتهی به شهرهای زیارتی عراق، افزود: با توجه به اینکه در ایام محرم درخواست سفر به شهرهای زیارتی افزایش می‌یابد، برخی آژانس‌های مسافرتی با این وعده که مسافران می‌توانند در عراق و در فرودگاه نجف یا بغداد ویزا دریافت کنند، به هموطنان بلیت می‌فروشند.

وی افزود: بسیاری از مسافران که در ایران بلیت خریداری کردند پس از رسیدن به فرودگاه‌های نجف و بغداد سرگردان شده و نتوانسته اند ویزای ورود به این کشور را دریافت کنند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی از بازگشت بسیاری از مسافرانی که فریب آژانس‌های مسافرتی را خورده اند خبر داد و افزود: شرایط سخت و دشواری برای برخی مسافران پیش آمده است.

ذیبخش گفت: مسافران فرودگاه‌های بغداد و نجف در عراق باید حتما ابتدا ویزای خود را در ایران اخذ کنند و پس از اطمینان از صحت ویزای صادر شده، بلیت مقصد را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه فقط مسافرانی که از شرکت هواپیمایی العراقیه بلیت خریداری می‌کنند برگه اجازه ورود دریافت می‌کنند، گفت: خرید بلیت از بقیه شرکت‌های هواپیمایی به معنای اخذ ویزا در فرودگاه بغداد و نجف نیست و در این دو فرودگاه ویزایی برای مسافران شرکت‌های هواپیمایی دیگر صادر نمی‌شود.

کد خبر: ۱۰۳٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha