۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
برای خرید ویلا در شمال کشور ابتدا ارزیابی های دقیقی در خصوص منطقه انجام دهید

برای خرید ویلا در شمال کشور ابتدا ارزیابی های دقیقی در خصوص منطقه انجام دهید

شهرهای شمالی کشور به دلیل آب و هوای مناسب، تفریحات دریایی، فضای سبز و عوامل دیگر از گذشته تا به امروز طرفدارهای بسیار زیادی داشته است.

بازار; گروه راه و مسکن: شهرهای شمالی کشور به دلیل آب و هوای مناسب، تفریحات دریایی، فضای سبز و عوامل دیگر از گذشته تا به امروز طرفدارهای بسیار زیادی داشته است. به طوری که بسیاری از افراد خرید ویلا در شمال کشور را اولویت زندگی خود بعد از خرید خانه قرار می‌دهند.

خرید ویلا در شهرهای شمالی به دلیل موقعیت مکانی و جغرافیایی که دارد، مورد کلاهبرداری های زیادی قرار می‌گیرد. اگر تصمیم به خرید ویلا در شمال را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با انوع روش های کلاهبرداری در زمان خرید ویلا آشنا شوید و از بروز مشکلات جدی و ضرر و زیان مالی جلوگیری کنید.

در وب سایت های تخصصی جستجو کنید
امروز با پیشرفت تکنولوژی بیشتر فعالیت های ما در اینترنت انجام می‌شود. که یکی از این فعالیت های بسیار مهم جستجوی خانه در وب سایت های درج آگهی املاک است. وب سایت های درج آگهی املاک چند سالی است که با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران رو به رو شده. اما نکته‌ی بسیار مهمی که باید در زمان انتخاب وب سایت به آن توجه کنید، امنیت و اعتبار یک وب سایت است.

توصیه می کنیم که در زمان جستجوی ویلا وب سایت های تخصصی درج آگهی املاک را مورد بررسی قرار دهید. وب سایت های تخصصی درج آگهی املاک، وب سایت هایی هستند که فقط آگهی های ملکی منتشر می‌کنند و به دلیل تخصصی بودن، نظارت و کنترل بیشتری بر آگهی های ثبت شده دارند. یکی از این وب سایت ها، وب سایت تخصصی و با کیفیت شابش است. در شابش می توانید هزاران آگهی خرید ویلا مانند خرید ویلا در چمستان، خرید ویلا در نور و سایر شهرهای شمالی را جستجو کنید.

شابش فقط وب سایت درج آگهی ویلا در شمال نیست ! بلکه یک وب سایت تخصصی درج آگهی املاک در کل کشور ایران است. کار کردن با مشاورین املاک مورد اعتماد در منطقه، نماد الکترونیکی، وجود آگهی های باکیفیت از جمله ویژگی های بسیار مهم این وب سایت است که می تواند به شما این اطمینان را بدهد که با خیال راحت ملک مورد نظرتان را جستجو کنید.

علاوه بر جستجوی ملک، می توانید آگهی های فروش ملکی هم در شابش درج کنید. به علت بازدید بسیار بالا و رتبه بندی خوبی که این وب سایت در گوگل دارد می تواند برای آگهی های شما بازدید و زنگ خور باکیفیت ایجاد کند. به همین دلیل هم است که بسیاری از املاک های معتبر در  کل کشور این وب سایت را برای تبلیغات خود انتخاب کرده‌اند.

انتخاب شهر و محله‌ای مناسب
ویلاهای شمال به دو بخش ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی تقسیم می‌شوند. همان طور که از  اسامی این ویلا ها مشخص است، به ویلاهایی که در نزدیکی ساحل قرار دارند، ویلاهای ساحلی، و به ویلاهایی که در جنگل قرار دارند، ویلاهای جنگلی گفته می‌شود.

انتخاب این که کدام یک از این ویلاها مناسب تر است بستگی به سلیقه و خواسته‌ی افراد دارد. در کل هر دو این ویلاها مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند و نمی توان گفت که کدام یک بهتر است. اما نکته ای که باید در زمان خرید این ویلاها به آن توجه کنید، موقعیت مکانی آن است. مخصوصا ویلاهای جنگلی! بیشتر ویلاهای جنگلی معمولا در مناطق دور از شهر و در دل کوه ساخته می‌شوند. تعدادی از این ویلاها بدون مجوز ساخته می‌شوند که معمولا مشکل حقوقی و کاربری دارند. حتما در زمان خرید ویلاهای جنگلی به این نکته دقت کنید و تمامی استعلامات لازم و حقوقی را از شهرداری و ادارات مربوطه بگیرید.

برای اطمینان خاطر بهتر است که از خرید ویلاهای دور از سطح شهر خودداری کنید. خرید این نوع ویلاها علاوه بر این که ممکن است مشکلات حقوقی داشته باشد، امنیت لازم و کافی هم ندارد. همچنین در زمان انتخاب ویلاهای ساحلی به این نکته دقت کنید که، ویلا در فاصله چند متری با دریا قرار دارد و کاربری آن را حتما بررسی کنید. ویلاهای ساحلی معمولا بخاطر موقعیتی که دارند در معرض رطوبت بیشتری قراردارند و هزینه‌ی تعمیرات و نگهداری آن‌ها به نسبت سایر ویلا ها بیشتر است. اگر  موضوع هزینه برای شما اهمیت دارد به این نکته در زمان خرید این نوع ویلاها توجه کنید. معمولا خرید ویلا در محمود آباد، نوشهر، سلمان شهر، عباس آباد و رامسر طرفدارهای بیشتری به نسبت سایر شهرها دارد.

خرید ویلا برای سرمایه گذاری
اگر می خواهید ویلایی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد داشته باشید، باید شهرهایی را که گردشگران زیادتری دارند انتخاب کنید. همچنین نیازی نیست حتماً یک ویلای بسیار بزرگ داشته باشید، اکثر گردشگران اجاره ویلا با هزینه کم و متراژ پایین را بیشتر می پسندند. ویلاهای بسیار بزرگ و خاص، مشتریان خاص خود را دارند که ممکن است برای درآمدزایی چندان به دردتان نخورد.

از قیمت ویلاهای دیگر مطلع شوید
قیمت تمام شده ویلا از جمله مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. اگر ویلا آماده تحویل است باید از فروشنده در رابطه با قیمتی که تعیین کرده و عواملی که در تعیین قیمت تاثیرگذار بوده، سوال کنید. قیمت ویلایی که قصد خرید آن را دارید با قیمت سایر ویلاها که امکانات مشابه با ویلای انتخاب شده ای شما را دارد، مقایسه و بررسی کنید.

از مشاور املاک معتبر کمک بگیرید
یک مشاور املاک معتبر و قابل اعتماد می‌تواند در انتخاب یک ویلای مناسب و مسائل حقوقی راهنمای بسیار خوبی برای شما باشد. در نتیجه بیشترین تمرکز خود را روی این موضوع بگذارید که یک مشاور املاک باتجربه و قابل اعتماد پیدا کنید.

کد خبر: ۱۰۳٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha