۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
تصویب پرداخت تسهیلات به ۳۷۰۰ طرح روستایی در استان همدان
با هدف اشتغالزایی صورت گرفت؛

تصویب پرداخت تسهیلات به ۳۷۰۰ طرح روستایی در استان همدان

همدان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: پرداخت تسهیلات به سه هزار و ۷۴۰ طرح اشتغال روستایی در این استان به تصویب رسیده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان؛ احمد توصیفیان بابیان اینکه پرداخت تسهیلات به سه هزار و ۷۴۰ طرح اشتغال روستایی در این استان به تصویب رسیده است؛ افزود: این طرح‌ها در بخش کشاورزی ۶۲درصد، در بخش صنعت ۳۱ درصد و در بخش خدمات نیز هفت درصد است.

وی عنوان کرد: تسهیلات طرح‌ها به تفکیک برای سه بخش اقتصادی شامل ۶۴ درصد طرح جدید، ۳۴ درصد توسعه‌ای و سه درصد در گردش است.

توصیفیان اضافه کرد: طرح اشتغال پایدار روستایی نقش موثری در ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و مهاجرت معکوس به این مناطق داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۹ تاکنون زمینه تثبیت اشتغال ۱۳ هزار و ۶۶۷ نفر با اجرای این طرح در استان فراهم شده است. گفت:سال گذشته ۱۳ هزار و ۸۷۳ پرونده به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات ارسال شده است.

احمد توصیفیان همچنین به پرداخت تسهیلات به واحدهای متضرر از کرونا در استان همدان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون به ۱۰ هزار و ۴۸۳ پرونده، مبلغ یک هزارو ۲۹۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که زمینه تثبیت ۱۳ هزار و ۶۶۷ شغل را فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۰۳٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha