۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
پروازهای هوایی به یک سوم تقلیل می یابد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

پروازهای هوایی به یک سوم تقلیل می یابد

ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با اجرای ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تعداد پروازهای هوایی به یک سوم تقلیل می یابد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: «محمد حسن ذیبخش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «بازار» تاکید کرد: طبق ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تردد ناوگان هوایی، ریلی و زمینی باید به مدت ۵ روز به یک سوم کاهش یابد و طبق قوانین و مقررات ما نیز متعهد به اجرای این مصوبه در حوزه حمل و نقل هوایی کشور هستیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: به محض ابلاغ این مصوبه به سازمان هواپیمایی کشوری مراتب به شرکت های هوایی ابلاغ شد و متعاقب آن تمام پروازهای شرکت های هوایی مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد تا تعداد پروازها به یک سوم کاهش پیدا کند.

ذیبخش افزود: با توجه به الزام رعایت پروتکل های بهداشتی پروزهای هوایی، همه هواپیماها هم اکنون در مسیرهای داخلی از ۶۰ درصد صندلی های خود استفاده می کنند و این مصوبه ما ملزم کرده است که برای کاهش سفرها از فردا به مدت ۵ روز از یک سوم ناوگان هوایی استفاده شود.

شایان ذکر است که طبق ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تردد ناوگان مسافری با وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی شامل پروازها، قطار، اتوبوس و خودروهای مسافری برون‌شهری به یک ‌سوم کاهش می‌یابد و وزارت راه وشهرسازی در حوزه نسبت به اعمال این مصوبه اقدام می‌کند. 

کد خبر: ۱۰۳٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha