۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
هنسی ونوم اف ۵ چه ویژگی‌دارد؟
نگاهی به هایپر کار آمریکای

هنسی ونوم اف ۵ چه ویژگی‌دارد؟

هنسی ونوم اف۵ خودروی با قدرت ۱۸۱۷ اسب بخار و حداکثر سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت، در شرایطی که بازار به تصرف خودروهای الکتریکی درآمده همچنان مشتری دارد.

بازار؛ گروه خودرو: موتورها احتراق داخلی بیش از یک قرن است که در صنعت خودرو مورد استفاده قرار گرفته‌اند. هنسی به عنوان یک هایپر کار آمریکایی به تازگی مدعی شده که باتوجه به آغاز سلطنت خودروهای الکتریکی در بازار، هنوز جای کار برای تولید محصولاتی با موتور احتراق داخلی وجود دارد.

شرکت خودروسازی هنسی به عنوان یک هایپر کار برای محصول ونوم از یک پیشرانه استفاده کرده که بیشترین بازده را با کمترین مقدار آلایندگی دارد. این پیشرانه طراحی و تولید شرکت موجاو گولد تگزاس است.

این شرکت قصد دارد محصول کانسپتی که در سال گذشته رونمایی کرده بود را با تجهیز کردن به این پیشرانه تولید کند، میزان تولید این محصول ۲۴ دستگاه خواهد بود که با هزینه ۲.۱ میلیون دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

بحث های فراوانی در خصوص جانشین جدید برای ونوم جی تی وجود دارد، زیرا این خودرو به دلیل نداشتن کیسه هوا نمی‌تواند براساس استانداردهای ایمنی آمریکا، تردد طولانی مدت داشته باشد. بنابراین مالکان این خودرو با محدودیت سرعت و تردد در خیابان‌ها می‌توانند رانندگی کنند. هرچند برخی‌ها معتقد هستند که این محدودیت به دلیل سرعت بالا و نداشتن رقیب تعین شده است.

هنوز مشخص نیست که این هایپر کار آمریکایی تا چه میزان می‌تواند سرعت بگیرد، اما آنطور که به نظر می‌رسد ممکن است تا ۴۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. این خودرو هشت سیلندر می‌تواند ۱۸۱۷ اسب‌بخار قدرت تولید کند و حداکثر با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

با این حال باید منتظر بود و دید این شرکت خودروسازی در پبل بیج دو محصول جدید خود یعنی ونوم اف۵ را چه زمانی معرفی رسمی خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۳٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha