۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
مشکلات کشور با تفکیک و یا ادغام وزارتخانه ها حل نمی شود
رئیس کمیته ملی المپیک فراکسیون ورزش مجلس:

مشکلات کشور با تفکیک و یا ادغام وزارتخانه ها حل نمی شود

رئیس کمیته ملی المپیک فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: تفکیک و ادغام وزارتخانه‌ها حلال مشکلات سایه انداخته بر کشور نیست؛ تهیه چارت سازمانی می‌تواند نقش موثری در کاهش معضلات کشور داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن فتحی در مورد تفکیک وزارتخانه ورزش و جوانان گفت: تفکیک وزارتخانه‌ها بارها در دستور کار مجلس قرار گرفت، جدایی معاونت ورزش و جوانان در این وزارتخانه از جمله سیاست‌های دولت در چارچوب لایحه‌ای است که به مجلس ارائه شده است و بارها این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ دلیل این‌همه تعلل برای سر و سامان دادن وزارتخانه مشخص نیست.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود:  موضوع جداسازی و ادغام وزارتخانه‌ها یک مسئله اساسی است که باید برای همیشه حل شود و به این دولت و آن دولت ارجاع داده نشود، جداسازی و ادغام وزارتخانه‌ها باید به صورت عملی و کارشناسی صورت پذیرد به فرض مثال اگر قرار به ادغام یا جداسازی است باید به صورت کارشناسی انجام شود، در ضمن اگر افراد کارشناس انتخاب شوند بدون شک نیازی به این اقدامات نیست.

چارت سازمانی منجر به کاهش مشکلات می‌شود
نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: جداسازی وزارتخانه ورزش و جوانان و تشکیل سازمان مستقل آیا راه حل مناسبی برای مشکلات جوانان خواهد داشت، مسائلی نظیر اشتغال، مسکن، تحصیل و ازدواج  در زیر مجموعه یک وزارتخانه هستند اما مهم انتصاب مدیرانی است که برای هر مجموعه انتخاب می‌شوند؛ جداسازی این  دو معاونت ورزش و جوانان در حال حاضر اگر با تغییر چارت سازمانی در دستور کار قرار بگیرد  بدون شک شاهد کاهش بسیاری از مشکلات این وزارتخانه خواهیم بود.

عضو فراکسیون مجلس یازدهم یاد آور شد: در وزارتخانه ورزش و جوانان بیشتر جنبه ورزشی آن پررنگ بوده است؛ پررنگ شدن بخش ورزشی این وزارتخانه باز می‌گردد به سیاست‌های وزیر انتخابی این  وزراتخانه که تاکنون بیشتر نگاه ورزشی داشته است.

وی در ادامه یاد آور شد:  تفکیک و ادغام وزارتخانه‌ها حلال مشکلات سایه انداخته بر کشور نیست؛ باید این مسائل از پایه حل شوند و تهیه چارت سازمانی می‌تواند نقش موثری در کاهش معضلات کشور داشته باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: حل مشکلات جوانان از مسکن گرفته تا ورزش، اشتغال، ازدواج و... و. همگی باز می‌گردد به سوء مدیریت و حل این مشکلات نیازمند مدیرانی کار آمد و مسئول خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۳٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha