۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
افتتاح فاز نخست شهرک بنکداران همدان در پاییز امسال
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان اعلام کرد:

افتتاح فاز نخست شهرک بنکداران همدان در پاییز امسال

همدان - بادامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از افتتاح فاز اول شهرک بنکداران در اواخر مهرماه یا اوایل آبانماه سال جاری خبر داد.

محمدرضا بادامی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در زمین شهرک بنکداران همدان قرار بود مجموعه شهرک صنعتی بوعلی ۲ راه‌اندازی شود اما به سبب نزدیکی به شهر جورقان این بحث صنعتی منتفی شد، عنوان کرد: از سال ۹۰ و ۹۱ روند سامان‌دهی صنف بنکداران درپیش گرفته شد.

وی عنون کرد: این پروژه به‌عنوان نخستین شهرک صنفی در کشور درحال ساخت است که با عنوان نخستین مجتمع صنفی در شهرک صنعتی به‌لحاظ ابعاد و وسعت پیش رفت و بسیاری از استان‌ها به‌منظور الگوبرداری از پتانسیل‌های ایجادشده در این مجموعه، از آن بازدید کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در خصوص وضعیت فعلی این پروژه نیز اظهار کرد: عملیات اجرایی شهرک بنکداران همدان هم اکنون در حال اجرا و پروژه فعال است.

بادامی ادامه داد: امید است با برنامه ریزی های به عمل آمده شهرک بنکداران اواخر مهرماه یا اوایل آبانماه سال جاری به افتتاح برسد.

وی در خصوص بحث های امنیتی و حفاظتی این شهرک نیز مطرح کرد: تمامی موارد در دستور کار بوده و در اجرای این پروژه مدنظر قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۰۳٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha