۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
۶۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۶۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است

زنجان- زمانی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است،گفت: ۶۱ درصد از مطالبات گندمکاران در استان پرداخت شده است.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار به خرید گندم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه خرید گندم در استان از اوایل تیرماه آغازشده است، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعداد مراکز خرید در است افزایش‌یافته است. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان  گفت: طی سال جاری هر کیلوگرم گندم معمولی از کشاورزان استان با نرخ پنج هزار تومان به نرخ مصوب دولتی خریداری می‌شود که از این میزان یک هزار تومان تشویقی است.

زمانی با بیان اینکه بیش از ۶۱ درصد از مطالبات گندم کاران در استان پرداخت‌شده است، تاکید کرد بیش از ۲۹۳ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران پرداخت‌شده و مابقی هم به‌زودی پرداخت خواهد شد. 

وی با بیان اینکه بیشترین خرید گندم در استان مربوط به شهرستان خدابنده است، ابراز داشت: امسال ۱۵۵ هزار تن گندم در استان تولید می‌شود و  در این میان تولید گندم در استان بیش از ۲۴ درصد کاهش یافته و به تبع خرید هم کاهش خواهد بافت. 

کد خبر: ۱۰۲٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha