۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
۱۳ واحد تولیدی راکد گروه صنعتی «پایا بسپار آریا» احیا شد
مدیر مارکتنیگ گروه صنعتی پایا بسپار آریا:

۱۳ واحد تولیدی راکد گروه صنعتی «پایا بسپار آریا» احیا شد

همدان- مصلح خو،مدیر مارکتنیگ گروه صنعتی پایا بسپار آریا گفت: ۱۳ واحد تولیدی راکد اما مرتبط با تولیدات این گروه صنعتی احیا و منجر به گسترش واحد قالب‌سازی و یا مونتاژ و افزایش اشتغال شده است.

علی مصلح‌خو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه گروه صنعتی پایا بسپارآریا تولیدکننده تجهیزات آبیاری کشاورزی است؛ اظهار کرد: این مجموعه برای ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و در زمینه ارائه محصولات تخصصی آبیاری فعالیت می‌کند.

مصلح‌خو با اشاره به اینکه محصولات گروه صنعتی پایا بسپارآریا با استفاده از دانش بومی و تکنولوژی تولید شده و برخی از محصولات حتی نمونه خارجی نیز ندارد؛ عنوان کرد: در این گروه صنعتی دانش‌بنیان تعدادی زیادی ثبت اختراع صورت گرفته و برخی محصولات به صورت انحصاری تولید می‌شود.

وی بابیان اینکه تولیدات این مجموعه از واردات محصولات مشابه جلوگیری کرده ضمن اینکه تولیدات از لحاظ کیفی مناسب است، گفت: تولیدات این شرکت علاوه بر بازار داخل و نمایندگی‌های موجود در سراسر کشور به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود.

مدیر مارکتنیگ گروه صنعتی پایا بسپار آریا بابیان اینکه در حال حاضر ۵ سایت بزرگ تولیدی این مجموعه در شهرک صنعتی بوعلی همدان فعال است؛ عنوان کرد: قالب‌سازی، تراشکاری، مونتاژ و بسته‌بندی و تمام مراحل تولید از صفر تا ۱۰۰ در گروه صنعتی پایا انجام می‌شود.

مصلح خو با بیان اینکه این مجموعه همواره نیامند حمایت مسئولان است، عنوان کرد: ۱۳ واحد تولیدی راکد اما مرتبط با تولیدات این گروه صنعتی، سرمایه‌گذاری و احیا شده به طوری که منجر به گسترش واحد قالب‌سازی و یا مونتاژ و افزایش اشتغال شده است.

وی فعالیت دوباره واحدهای راکد و استفاده بهینه از این فضاها را پراهمیت دانست و ادامه داد: رفع موانع تولید ضروری است چراکه حمایت از تولید باعث حرکت چرخ اقتصادی کشور خواهد شد.

مصلح‌خو با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از مواد اولیه مورد نیاز تولیدات از داخل و بخشی دیگر از خارج تامین می‌شود، اضافه کرد: مواد اولیه مورد نیاز این محصولات اغلب مواد پلیمری و حاصل فعالیت پتروشیمی‌ها است.

کد خبر: ۱۰۲٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha