۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
 ذخایر سوخت به اندازه کافی در مازندران تامین شده است
در گفتگو با بازار مطرح شد:

ذخایر سوخت به اندازه کافی در مازندران تامین شده است

ساری - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه ذخایر سوخت به اندازه کافی وجود دارد از مردم خواست نگران کمبود سوخت نباشند.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ذخایر سوخت به اندازه کافی در استان مازندران وجود دارد، اظهار کرد: همچنین محلول ضد عفونی نیز تهیه شده و در اختیار جایگاه داران قرار گرفته است و برای تهیه و واگذاری ماسک به جایگاه داران مشکلی وجود ندارد.

وی با عنوان اینکه برای تامین دستکش بهداشتی و ارائه به کارگران جایگاه ها هماهنگی شده و تا چند روز آینده تحویل می شود، افزود: انجمن جایگاه داران و شرکت های زنجیره ای توزیع در حال نظارت بر جایگاه ها هستند و همکاران به صورت مستمر با گشت های ویژه از این مراکز بازدید می کنند.

رجب پور با عنوان اینکه برای تامین سوخت و گاز مایع و سی ان جی نگرانی نداریم از مردم خواست تا هنگام سوخت گیری در جایگاه ها، تحمل داشته باشند تا اپراتورها نسبت به سوخت گیری کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری با اشاره به اینکه سطوح نازل ها فلزی هستند و امکان شیوع بیماری از طریق آن وجود دارد، از مردم خواست تا نسبت به رعایت موارد بهداشتی هنگام سوخت گیری توجه ویژه ای داشته باشند.

وی درباره غیرفعال کردن برخی نازل های سوخت، دلیل آن را رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا دانست.

کد خبر: ۱۰٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha