۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
فرش ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته

فرش ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته

تنوع در طرح و رنگ آمیزی، ظرافت بسیار بالا، بافت ریز و دستباف گونه و قیمت نسبتا مناسب فرش ۱۲۰۰ شانه را به پرفروش ترین های بازار برای خرید فرش ماشینی تبدیل کرده است.

به گزارش بازار، انتخاب یک کف پوش مناسب برای کف خانه یکی از اصلی ترین ارکان چیدمان منزل میباشد. که انتخاب درست آن میتواند هیجان و زیبایی را برای شما به ارمغان آورد و از طرفی انتخاب نادرست آن باعث دلزدگی و بی روحی فضا میشود. توصیه میکنیم کفپوشی انتخاب نمایید که آرامش و راحتی را به پای شما انتقال دهد و از آنجا که خانه را مکانی برای استراحت و آرامش خود بر می گزینید، پس بهتر است در تهیه و خرید فرش به عنوان کفپوش منزلتان دقت به خرج دهید تا فضایی ایده آل و آرام بخشی در محل سکونت تان ایجاد گردد. در اینجا میخواهیم در مورد فرش های ۱۲۰۰ شانه صحبت کنیم و با ویژگی های این فرش ها آشنا شویم.

فرش ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته و ساده

تنوع در طرح و رنگ آمیزی، ظرافت بسیار بالا، بافت ریز و دستباف گونه و قیمت نسبتا مناسب فرش ۱۲۰۰ شانه را به پرفروش ترین های بازار برای خرید فرش ماشینی تبدیل کرده است به صورتیکه هم به صورت ساده و هم گل برجسته با رنگ بندی لایت و تیره با تراکم ۳۶۰۰ تولید میگردند. کنتراست رنگی بین رنگهای تیره و روشن جلوه ای خاص در طرح فرش ها ایجاد میکند که در فرش های وینتیج این تضاد زیبایی خاصی ایجاد میکند.

شما با هر سلیقه ای که هستید نگران نباشید زیرا تنوع طرح و رنگ در گالری فرش های ۱۲۰۰ شانه مجموعه فرش آویژه آنقدر زیاد است که نظر شما را تامین میکند.

قبل از انتخاب و دقت در قیمت فرش، تعداد افراد خانه میزان رفت و آمدهای خانوادگی و شلوغی خانه میتواند در انتخاب نوع و رنگ فرش بسیار موثر باشد. همچنین بعد از چیدمان وسایل، مخصوصا زمانی که مبلمان در منزل چیده می‌شود خود به خود مساحت فرشی که متناسب با حجم منزل و نحوه مبلمان شماست به دست می‌آید و میتوانید با خیال راحت، بهترین سایز و طرح را خریداری نمایید. پس دقت به این موارد ضروری است تا از خریدتان بعدا پشیمان نشوید. فرش های ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته و ساده دارای بافت بسیار ریز و نرم است که با الیافی ظریف و نازک تولید شده اند و به علت زیبایی بی نظیر و طرح و رنگ فوق العاده برای مکان های لوکس و مهمان نشین خانه مانند پذیرایی بسیار جذاب خواهند بود و برای مکانهای پررفت و آمد ازجمله آشپزخانه و اتاق کودک، یا مکان هایی که در معرض آلودگی زیاد قرار دارند مانند جلو درب ورودی منزل یا جلوی درب سرویس، انتخاب مناسبی نخواهند بود.

فرش ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته

خصوصیات فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰

فرش ۱۲۰۰ شانه دارای دو نوع تراکم طولی و  تراکم عرضی می باشد. تراکم عرضی به تعداد گره در یک متر عرض فرش می گویند که به شانه فرش معروف است. تراکم طولی به تعداد گره در یک متر طول فرش میگویند که به تراکم فرش معروف است. فرش ۱۲۰۰ شانه دارای تراکم عرضی ۱۲۰۰ و تراکم طولی ۳۶۰۰ است.

از آنجایی که فرش ۱۲۰۰ شانه دارای بافت ریز است معمولا از الیاف اکریلیک هیت ست با نمره نخ ۳۸ تا ۴۴ در بافت آن استفاده میگردد. ویژگی های الیاف اکرلیک می توان به سبک بودن، نرم و لطیف بودن، ضد حساسیت بودن، مقاومت بالانسبت به گرما، نور و گرد وخاک و بدون پرزدهی بودن نخ اشاره کرد.   الیاف اکرولیک عمر بالاتری نسبت به الیاف پلی استر دارند زمانیکه فرشی را که الیاف آن اکرلیک است زیر دست لمس می کنید متوجه نرمی و لطافت فرش می شوید. در تار و پود فرش نیز از بهترین الیاف پنبه و پنبه-پلی استر استفاده میگردد که نرمی و لطافت فرش را به ارمغان می آورد. ضخامت خاب این فرش ها هم ۶ الی ۸ میلی متر است که بافت نسبتا نازکی دارد.

فرش ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته

خرید فرش ۱۲۰۰ شانه

یکی از راه های خرید فرش ۱۲۰۰ شانه رفتن به فروشگاه یا نمایشگاه های فرش با صرف هزینه رفت و برگشت و زمان زیاد است که خوبی این نوع خرید دیدن فرش از نزدیک است اما با خرید اینترنتی شما دیگر مجبور نیستید وقت خود را در ترافیک و شلوغی سپری کنید بلکه در کمترین زمان فرش مورد نیاز خود را می توانید انتخاب و سفارش دهید. شرایط ویژه ای که شرکت فرش آویژه برای هموطنان عزیز فراهم کرده باعث شده تا فرش ماشینی خود از طریق وبسایت فرش آویژه، واتساپ و یا اینستاگرام انتخاب و با ارسال رایگان و ضمانت کتبی فرش خود را تحویل گیرید. اگر در حین فرایند انتخاب فرش بین چند فرش شک داشتید میتوانید از طریق تماس با کارشناسان و مشاوران مجموعه آویژه مشکل خود را مطرح نمایید تا شما را در انتخاب درست فرشتان یاری کنند.

مشتریانی که درخواست فرش در سایز های سفارشی همچون قالیچه، کناره و سایز های غیر استاندارد فرش را دارند در صورت عدم موجود بودن سایز یا رنگ و طرح فرش در کارخانه فرش آویژه ارسال فرش زمان بیشتری خواهد برد.

لازم به ذکر است که به همراه تمام محصولات ضمانت نامه کتبی ۶۰ ماهه ثبتی شرکت را همراه با فرش برای شما عزیزان ارسال میشود.

کد خبر: ۱۰۲٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha