۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
پرداخت پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال ۱۳۹۹ آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

پرداخت پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال ۱۳۹۹ آذربایجان‌شرقی

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از پرداخت پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال ۱۳۹۹ دستگاه های اجرائی استانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تامین منابع اعتباری لازم به مبلغ ۵۷ میلیارد تومان مطالبات مانده مرخصی و پاداش بازنشستگان سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استانی، تا پایان مردادماه واریز خواهد شد.

وی افزود: اعتبارات مربوط به مانده مرخصی بازنشستگان سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای استانی تامین و به دستگاه‌های اجرایی مربوطه پرداخت شده است.

بهبودی تصریح کرد: به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹، پس از پیگیری اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع اعتباری در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها تامین و کارسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام یافته انتظار می‌رود این مبلغ تا پایان مرداد ماه در وجه بازنشستگان دستگاه‌های اجرائی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استانی پرداخت و به حساب آنان واریز شود.

کد خبر: ۱۰۲٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha