۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
واکسن کوو برکت صد درصد داخلی است/ برای واردات «سرم نمکی» اقدام شد
رئیس هیئت مدیره شرکت دارویی برکت؛

واکسن کوو برکت صد درصد داخلی است/ برای واردات «سرم نمکی» اقدام شد

کرج- رئیس هیئت مدیره شرکت دارویی برکت با تاکید بر اینکه واکسن کوو برکت صددرصد داخلی بوده و از واکسن دیگری کپی برداری نبوده است، گفت: در صدد رقابت با هیچ شرکتی نیستیم و برای ما جان مردم مهمتر است.

به گزارش خبرنگار بازار حمیدرضا جمشیدی در نشست خبری که در شهرک دارویی برکت در حال برگزاری است، گفت: واکسن کووبرکت صد درصد داخلی بوده و کپی برداری از واکسن دیگری نبوده است.

جمشیدی افزود: فناوری تولید واکسن کرونا از طریق غیر فعال شدن ویروس صفر تا صد داخلی است و جوانان داخلی آن را تولید کرده اند. واکسن کووبرکت بر خلاف فضا سازی های معاندین صددرصد داخلی بوده و به هیچ وجه کپی برداری از واکسن دیگری نبوده است. 

وی با بیان اینکه دهها میلیون داروی رمدیسور را رایگان به مناطق محروم فرستادیم، با اشاره به کمبود سرم نمکی در کشور، گفت: ما سریعا اقدام به واردات کردیم تا مردم در داروخانه ها سرگردان نشوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت دارویی برکت گفت: تا این لحظه که دو میلیون واکسن کووبرکت تزریق شده کمترین عارضه را در بین واکسن ها داشته است و مطلقا مرگ در عوارض نداشتیم.

جمشیدی با بیان اینکه ظرف دو تا سه روز آینده مقالات مربوط به واکسن برکت را برای انتشار تحویل مراجع مربوطه خواهیم داد، تاکید کرد: ما با هیج شرکتی در صدد رقابت نیستیم و برای ما جان مردم مهمتر است.

کد خبر: ۱۰۲٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha