۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
 شهرک های صنعتی در مناطق کم برخوردار زنجان راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان:

شهرک های صنعتی در مناطق کم برخوردار زنجان راه اندازی می شود

زنجان- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان با بیان اینکه استقرار شهرک صنعتی شهید شهریاری توازن در توسعه شهرک های صنعتی ایجاد می کند، گفت: ایجاد شهرک های صنعتی در مناطق کم برخوردار زنجان تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن عباسی ظهر یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در  در دفتر بازار در زنجان، بر لزوم تقویت این رسانه تخصصی و تاثیر گذار در انعکاس اخبار شرکت شهرک های صنعتی در استان تاکید کرد و گفت: این رسانه تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی استان دارد. 

وی اظهار کرد: این رسانه  با وجود اینکه بسیار جوان است ولی توانسته مشکلات صنعت و تولید استان را به خوبی منعکس کند. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان با بیان اینکه توسعه زمین یکی از اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی است،گفت: در راستای تقاضای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی این مهم انجام می‌شود و ایجاد شهرک های صنعتی در مناطق کم برخوردار زنجان در سالجاری مورد تاکید است. 

عباسی با بیان اینکه شرکت شهرک صنعتی شهریاری زنجان  تیرماه سالجاری  به بهره برداری رسید ،ابراز داشت:  افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان در راستای ایجاد اشتغال به ویژه برای مناطق روستایی است و ۴۳۷ هکتار این شهرک آماده سازی شده است و تا یک هزار هکتار هم قابلیت توسعه دارد.

وی به مزایای ایجاد این شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: استقرار شهرک صنعتی شهید شهریاری در منطقه غرب زنجان که فاقد  شهرک صنعتی بود، حائز اهمیت است و توازن در توسعه شهرک های صنعتی ایجاد می کند و بهره برداری این شهرک از پروژه های مهم استان بود. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان یاد آورشد: بیش ازر ۱۰ درصد از  وسعت این شهرک به مساحت ۴۳ هکتار به ۶ واحد صنعتی واگذار شده و با آماده سازی زیرساخت‌های لازم، این شهرک توسعه بیشتری خواهد داشت.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha