۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
صندوق کارآفرینی امید سمنان ۷۳۸ فقره تسهیلات پرداخت کرده است
از ابتدای ۹۹ تا کنون؛

صندوق کارآفرینی امید سمنان ۷۳۸ فقره تسهیلات پرداخت کرده است

سمنان- اخلاقی، سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان سمنان از پرداخت ۷۳۸ فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ ۷۳۹ میلیارد ریال از ابتدای سال ۹۹تاکنون خبر داد.

محمد اخلاقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه  از ابتدای سال ۹۹تاکنون تعداد ۷۳۸ فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ ۷۳۹ میلیارد ریال در زمینه اشتغال روستایی و شهری و همچنین ۷۹۰ فقره تسهیلات ضروری به مبلغ ۷۴ میلیارد ریال پرداخت شده است، تاکید کرد:  یکی از مهمترین اهداف صندوق در طی سال های گذشته حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده است و در این راستا صندوق بعنوان بازوی اشتغال دولت در حوزه شهری و روستایی تاکنون تسهیلات چشمگیری را پرداخت کرده است.

وی افزود: برای  ترغیب در حوزه روستایی در پنج محور ورود پیدا کردیم که شامل روستای بدون بیکار « هر روستا یک محصول، هرخانه یک کارخانه » صندوق های خرد محلی – نهاد های حمایتی  و نهاد های غیر حمایتی است و در این خصوص وام های کم بهره به واجدان شرایط و متقاضیان تسهیلات استان سمنان تزریق شده است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان سمنان گفت: پیرامون پرداخت تسهیلات به افراد جویای کار با عنایت به تنوع تفاهم نامه ها با سازمان های مختلف، مشکل جهت پذیرش طرح جدید نداریم و حتی از سرمایه گذاران خارج از استان برای ورود و سرمایه گذاری استقبال می شود همچنین در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیری از انتشار کووید ۱۹ ضمن تشکیل و تدوین برنامه های آموزشی و ابلاغ دستورالعمل ها برای پرسنل و همکاران استان، نسبت به امهال تسهیلات پرداخت شده از شش تا ۹ ماه برای وام گیرندگان در معرض آسیب و آسیب دیده از ویروس کرونا مانند: اقامتگاه های بوم گردی، رستوران ها، باشگاه های ورزشی، آرایشگاه های مردانه و زنانه و... کرده است.

اخلاقی افزود: درخصوص طرح های حمایتی صنوف از طریق ایجاد میانگین تا سقف ۱.۵ برابر معدل باسقف بازپرداخت ۶۰ ماهه در قالب خرید تجهیزات و سرمایه در گردش بستر های مناسب فراهم و مهیا است از سوی دیگر  با عنایت به تفاهم نامه منعقده فی مابین صندوق کارآفرینی امید و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه میتوانند با مراجعه به سایت تحفه نسبت به درخواست تسهیلات قرض الحسنه اقدام کنند.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha