۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
۲ رتبه برتر جشنواره رسانه و عدلیه یزد به خبرنگاران بازار تعلق گرفت
همزمان با روز خبرنگار؛

۲ رتبه برتر جشنواره رسانه و عدلیه یزد به خبرنگاران بازار تعلق گرفت

یزد- نخستین جشنواره عدلیه و رسانه یزد به مناسبت روز خبرنگار برگزیدگان خود را اعلام و در این جشنواره، دو اثر از رسانه تحلیل بازار حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرنگار بازار، نخستین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد که از سوی دادگستری یزد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه بخش برگزار شد، شامگاه ۱۶ مرداد همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار با حضور معاون دادستان کل کشور، مقامات استان و مسئولان فرهنگی، خبرنگاران و هنرمندان در باغ دولت آباد یزد برگزیدگان خود را معرفی کرد.

این رویداد نخستین جشنواره‌ای بود که در همه قالب‌های رسانه‌ای اعم از مکتوب، صوت، تصویر، ویدیو و در مجموع، انتقال پیام‌های ارتباطی به زبان کلمه و هنر به طور استانی برگزار می‌شد.

خبرنگاران رسانه تحلیل بازار استان یزد در بخش اصلی این جشنواره در قالب گزارش تحلیلی و و نیز مصاحبه حائز رتبه برتر شدند.

گزارش تحلیلی با عنوان «جدول نرخ‌گذاری نیاز بازار مسکن» نوشته مریم بهرامی از رسانه تحلیل بازار حائز رتبه پنجم در بخش اصلی جشنواره شد.

مصاحبه با عنوان «پای معاملات مسکن یزد به زیرزمین‌ها باز شد؛ صاحبخانه‌ها کوتاه نمی‌آیند» اثر ناهید عنصری نیز رتبه پنجم بخش اصلی این جشنواره را از آن خود کرد.

بخش اصلی این جشنواره در قالب‌های خبر و گزارش خبری، گزارش تحلیلی و توصیفی، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه و گزارش تصویری همراه بود که در هر بخش پنج نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

داود پاک طینت، هژیر فتحی و محمدرضا حدادزاده داوری بخش اصلی این جشنواره را بر عهده داشتند.

کد خبر: ۱۰۲٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha