۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
فروش مواد ضدعفونی خارج از شبکه صنفی مغایر قانون است
در گفتگو با بازار مطرح شد:

فروش مواد ضدعفونی خارج از شبکه صنفی مغایر قانون است

نوشهر - رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی نوشهر نسبت به فروش مواد ضدعفونی خارج از واحدهای صنفی هشدار داد و گفت: فروش مواد ضدعفونی کننده و الکل خارج از شبکه صنفی تهدیدآمیز و مغایر قانون است.

اسدالله خدابنده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مردم نسبت به خرید مواد ضدعفونی خارج از واحدهای صنفی هوشیار باشند، با انتقاد از سودجویی متخلفان از نیازهای امروز مردم اظهار کرد: مردم مواد ضدعفونی کننده را فقط از واحدهای صنفی تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی تهیه کنند.

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی نوشهر گفت: متاسفانه فروش و عرضه کالاهای سلامت به ویژه مواد ضدعفونی و الکل خارج از شبکه صنفی و واحد های مجاز فروش نظیر واحد های صنفی لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی به طور حتم سلامت مردم را مورد خدشه و تهدید قرار خواهد داد.

وی افزود: فروش این اقلام خارج از واحدهای صنفی مرتبط با قانون نظام صنفی مغایرت داشته و بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف و اماکن نسبت به برخورد با اینگونه سودجویی که سلامت مردم را نشانه گرفته اقدام خواهند کرد.

وی خطاب به مردم تاکید کرد: حتما لوازم موردنیاز در حوزه ضدعفونی و ژل بهداشتی و دیگر اقلام را از واحدهای صنفی لوازم تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنند.

کد خبر: ۱۰٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha