۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
هدایت نقدینگی اراده دولت ها را طلب می کند
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با بازار:

هدایت نقدینگی اراده دولت ها را طلب می کند

سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه هدایت نقدینگی اراده دولت ها را طلب می کند اظهار داشت: هدایت نقدینگی در کشور نیازمند هیچ طرح جدیدی نیست زیرا ما مواد قانونی لازم را در این زمینه در اختیار داریم.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به راهکارهای هدایت نقدینگی در کشور گفت: نقدینگی در سال‌های اخیر مشکلات زیادی را در تورم و رکود ایجاد کرده و اگر مهار نشود بسترهای اقتصادی را ویران خواهد کرد. بنابراین نقدینگی باید به درستی هدایت شود.

 وی تاکید کرد : هدایت نقدینگی در کشور نیازمند هیچ طرح جدیدی نیست چراکه ما مواد قانونی لازم را در این زمینه در اختیار داریم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: با این حال طرح مبحث هدایت نقدینگی نیاز به طرح جدید نداشته و بیشتر نیاز به اراده دولت ها دارد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ما از لحاظ وجود قوانین در زمینه جهت دهی به نقدینگی مشکلی نداریم چرا که ما قوانینی همچون جهش تولید و رفع موانع تولید را در اختیار داریم بنابراین این قوانین ، قوانین خوبی هستند و متاسفانه این قوانین در گوشه و کنار خاک می‌خورند.

عضو هئیت رئیسه مجلس تأکید کرد: البته هدایت نقدینگی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و باید اراده لازم جهت هدایت نقدینگی از سوی مسئولین وجود داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۲٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha