۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
چرا قدم اول در شروع فارکس از صفر آموزش تحلیل تکنیکال است؟

چرا قدم اول در شروع فارکس از صفر آموزش تحلیل تکنیکال است؟

تحلیل تکنیکال را می‌توان رایج‌ترین و محبوب‌ترین شیوه‌ تحلیلی برای فعالیت در بازارهای مالی در نظر گرفت که توسط اکثریت تریدرهای بازار بزرگ فارکس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار، بسترهای بسیاری برای آموزش اصول فعالیت در بازارهای مالی مانند فارکس وجود دارد، اما با توجه به اینکه متدها و استراتژی‌های معاملاتی روز به روز در حال توسعه هستند، بنابراین برای فراگیری آخرین اصول آموزش فارکس از صفر، باید به منابع به‌روز و مناسبی دسترسی داشته باشیم تا بتوانیم این اصول را یاد گرفته و به‌صورت عملی در معاملات خود اجرا نماییم. قبلاً برای یادگیری این مهم باید به منابع خارجی مراجعه می‌کردیم، اما پس از ارائه‌ی آموزش‌های غنی و پیوسته‌ی دلفین وست «dolfinvest.com» دیگر نیازی به منابع خارجی نیست و هرآنچه لازم است تا در مورد فارکس و آموزش تحلیل تکنیکال بدانیم در این وبسایت وجود دارد. اگر به دنبال یک منبع فارسی و عالی برای فراگیری معامله در فارکس هستید، ما به شما خواهیم گفت که باید چکار کنید!

اهمیت آموزش تحلیل تکنیکال برای معامله در فارکس

تحلیل تکنیکال را می‌توان رایج‌ترین و محبوب‌ترین شیوه‌ی تحلیلی برای فعالیت در بازارهای مالی در نظر گرفت که توسط اکثریت تریدرهای بازار بزرگ فارکس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحلیل‌گران با بررسی نمودارهای قیمتی به تمام آنچه که برای پیش‌بینی قیمت بالقوه جفت‌ارزها در فارکس نیاز دارند، دست می‌یابند. این تحلیل برپایه‌ی این اصل استوار است که: «تاریخ در بازار تکرار می‌شود!»، با توجه به این عبارت، باید در نظر داشته باشیم که تحلیل‌گران تکنیکال از روی تکرار شدن نوع نوسانات در بازار، پیش‌بینی‌های مورد نظر خود را انجام می‌دهند و پوزیشن‌های معاملاتی خود را براساس داده‌های به دست آمده از نمودارها و اندیکاتورها باز می‌کنند. اما تحلیل تکنیکال خود دارای ابزارها و استراتژی‌های متنوعی است که باید مورد آموزش و تمرین قرار بگیرند. مهم‌ترین و رایج‌ترین استراتژی‌های تحلیل تکنیکال مانند پرایس اکشن، امواج الیوت، فیبوناچی و ... را می‌توانید از طریق دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال دلفین وست فرا بگیرید.

چرا قدم اول در شروع فارکس از صفر آموزش تحلیل تکنیکال است؟

از جمله بارزترین ویژگی‌های تحلیل تکنیکال می‌توان به این مورد اشاره کرد که قیمت‌ها در فارکس همان روندی که در گذشته داشتند را ادامه می‌دهند، مگر این‌که شرایط کلی بازار تغییر کند که اکثر استراتژی‌های تحلیل تکنیکال نیز از روی همین فرضیه انجام می‌شوند. اندیکاتورها و اسیلاتورها از مهم‌ترین ابزارها در آموزش تحلیل تکنیکال هستند که به کمک آن‌ها می‌توان چگونگی حرکت قیمت در نمودارها را مورد ارزیابی قرار داد. برای آموزش تحلیل تکنیکال لازم نیست تا اطلاعات بنیادی، اقتصادی و سیاسی دخیل بر نوسان قیمت‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم؛ چراکه فقط اطلاعات موجود در نمودارهای قیمت می‌تواند هر آن‌چه برای پیش‌بینی قیمت‌های آتی بازار نیاز داریم را به دستمان بدهد. به همین خاطر فراگیری و پرداختن به تحلیل تکنیکال، بسیار آسان‌تر و رایج‌تر از پرداختن به دیگر شیوه‌های تحلیلی مانند تحلیل فاندامنتال است!

دلفین وست چه سرفصلهایی را برای آموزش تحلیل تکنیکال ارائه میدهد؟

دلفین وست «dolfinvest.com» را می‌توان بهترین منبع فارسی برای فراگیری آموزش تحلیل تکنیکال و همچنین آموزش فارکس از صفر در نظر گرفت که در آن انواع دوره‌های مقدماتی و تکمیلی برای تریدهای مبتدی و حرفه‌ای ارائه شده است و افراد در هر سطح دانش مالی که قرار داشته باشند، می‌توانند از مطالب دلفین وست، بهترین بهره را ببرند. اگر بخواهیم به صورت کلی سرفصل‌های مربوط به آموزش تحلیل تکنیکال در دوره‌های مختلف دلفین وست را بررسی کنیم، این سرفصل‌ها به قرار زیر خواهند بود:

شناخت و تشخیص نقاط مقاومتی و حمایتی در نمودارهای قیمتی

آشنایی با استراتژی‌های فیبوناچی، RSI، ایچیموکو و... و.

تابلوخوانی مقدماتی و پیشرفته

فیلتر نویسی مقدماتی و فوق حرفه‌ای

معرفی الگوهای کندلی

تشخیص روند حرکت قیمت‌ها

با توجه به سرفصل‌های ارائه شده برای آموزش تحلیل تکنیکال در دلفین وست، به راحتی می‌توان به این موضوع پی برد که به کمک دوره‌های موجود در دلفین وست می‌توان دانش کافی برای ورود به فارکس و فعالیت در آن را کسب کرد. سپس با استفاده از آموزش‌های حرفه‌ای‌تر این سایت می‌توان هر بار عملکرد بهتری در معاملات فارکس را به نمایش گذاشت.

تحلیل تکنیکال نخستین قدم برای فراگیری فارکس از صفر

با توجه به اینکه تحلیل تکنیکال یکی از اصلی‌ترین تحلیل‌های معامله در بازار بزرگ فارکس برای تریدها است، پس شما می‌توانید آموزش فارکس از صفر خود را با شرکت در دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال دلفین وست آغاز کنید. آن‌گاه پس از فراگیری تحلیل تکنیکال می‌توانید به سراغ دیگر مباحث و استراتژی‌های معاملاتی فارکس از صفر بروید و با فراگیری آن‌ها بتوانید سودهای کلانی را نصیب خود کنید. لازم به ذکر است که تحلیل تکنیکال را می‌توان در تمام بازارهای مالی غیر از فارکس مانند بازار بورس، بازار کریپتو، طلا و ... نیز به کار گرفت. بنابراین شما با آموزش تحلیل تکنیکال، نه تنها برای فعالیت در فارکس، بلکه برای فعالیت در هر بازار مالی دیگر آماده خواهید شد. این آموزش دیدگاه باز و شفافی نسبت به موقعیت بازار را به تریدرها می‌بخشد. به همین خاطر افراد با ورود به بازار فارکس می‌توانند به راحتی دیگر اصول مربوط به این بازار را یاد گرفته و به کار بگیرند.

خوشبختانه تمام این فرصت‌ها توسط کارشناسان دلفین وست برای تریدرهای ایرانی در نظر گرفته شده است. بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای داشتن بالاترین بازدهی در فارکس، به دوره‌های جامع دلفین وست بپیوندید.

چرا قدم اول در شروع فارکس از صفر آموزش تحلیل تکنیکال است؟

چگونه به دورههای آموزش دلفین وست دسترسی پیدا کنیم؟

دلفین وست یک سایت ایرانی و فارسی است که دسترسی به تمام دوره‌های آن به راحتی برای شما فراهم است. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک - dolfinvest.com – به انواع دوره‌های مقدماتی و جامع آموزش تحلیل تکنیکال، آموزش فارکس و همچنین دیگر آموزش‌های موجود در ولفین وست مانند آموزش بورس، آموزش سرمایه گذاری در طلا، مسکن و... و. این سایت نیز دسترسی داشته باشید.

سرفصلهای اصلی در آموزش فارکس چیست؟

گفتیم که پس از یادگیری تحلیل تکنیکال می‌توان به آموزش اختصاصی فارکس پرداخت. سرفصل‌های آموزشی فارکس در دلفین وست به قرار زیر است:

شناخت فارکس و تاریخچه آن

شناسایی بهترین بروکرهای فارکس

آشنایی با اصطلاحات رایج بازار فارکس

نحوه ثبت‌ نام در فارکس و ورود به آن

آشنایی با نرم‌افزارهای فارکس مانند متاتریدر

نحوه معامله در فارکس و باز کردن پوزیشن‌های معاملاتی مختلف در آن

آشنایی با رایج‌ترین استراتژی‌های فارکس

با توجه به این سرفصل‌ها می‌توان به کامل و کاربردی بودن دوره‌های آموزش فارکس از صفر دلفین وست نیز پی برد.

کد خبر: ۱۰۲٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha