۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
هوندا CR-V نسل جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟
ژاپنی بلند قامت در راه بازار

هوندا CR-V نسل جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟

به تازگی تصاویر جاسوسی از نسل ششم هوندا CR-V مدل ۲۰۲۳ منتشر شده که خبر از تغییرات گسترده در طراحی این اس یو وی سایز کوچک دارد، این خودرو در اوایل سال ۲۰۲۳ احتمالا به بازار عرضه می‌شود.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی هوندا به عنوان دومین خودروساز ژاپنی، محصولاتی را به بازارهای جهانی عرضه کرده که منجربه جلب نظر رضایت مشتریان شده است.

این خودروساز ژاپنی به تازگی نسل جدید اس یو وی سایز کوچک خود یعنی CR-V را طراحی و تولید کرده است. این محصول به تازگی در زمان تست تابستانی شکار دوربین‌ها شد و تصاویر جاسوسی از آن منتشر شد. هرچند تصاویر نشان از استتار بسیار زیاد روی بدنه این خودرو دارد. نسل ششم CR-V خودرویی با قابلیت‌های جدید برای بازار خواهد بود.

آن طور که در تصاویر مشخص است طراحی این خودرو نسبت به نسل‌های پیشین پخته‌تر شده است، به بیانی بهتر برخلاف تصورات مشتریان در بازار CR-V در مدل ۲۰۲۳ تعریف جدید از سواری بلندقامتان را در بازار عرضه خواهد کرد.

CR-V مدل ۲۰۲۳ دارای فرم جدید جلوپنجره است که در تصاویر جاسوسی به وضوح قابل رویت است. جلوپنچره‌ای که با طراحی ذوزنقه‌ای و چراغ‌های باریک جلو در تلاش هست برای هوندا یک هویت جدید بسازد

هوندا CR-V نسل جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟

آنطور که به نظر می‌رسد CR-V مدل ۲۰۲۳ دارای فرم جدید جلوپنجره است که در تصاویر جاسوسی به وضوح قابل رویت است. جلوپنچره‌ای که با طراحی ذوزنقه‌ای و چراغ‌های باریک جلو در تلاش هست برای هوندا یک هویت جدید بسازد. حجم‌های که روی کاپوت و گلگیر این خودرو ایجاد شده است نشان از خط مشی جدید طراحی در این خودروساز ژاپنی دارد. البته آنطور که مشهود هست، طراحی عقب این اس یو وی چندان تغییری نکرده است. در این نسل نیز همچنان از چراغ‌های افقی البته با گرافیک جدیدتر استفاده شده که زیبایی خودرو را افزایش دهد.

شرایط آیرودنیامیکی به لطف خطوط و حجم‌های ایجاد شده روی کاپوت نشان از افزایش عملکرد خودرو در زمان حرکت دارد. آنطور که در تصاویر می‌توان دید، این اس یو وی احتمالا با ظرفیت هفت نفره به بازار وارد شود. زیرا از شیشه‌های خودرو صندلی‌های در ردیف آخر مشاهده می‌شود. البته هنوز برنامه فروش این خودرو مشخص نبوده که به کدام بازار راه خواهد یافت. اما ممکن هست در مقام نخست، CR-V با ظرفیت هفت نفره به بازار آمریکا راه یابد.

تاکنون هیچ جزئیات فنی از این خودرو منتشر نشده است. اما گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این خودرو با پلت‌فرم الکتریکی یا پلاگین هیبریدی به بازار راه یابد

CR-V در دو نسخه معمولی و کولسا به بازار راه خواهد یافت، آنطور که از تصاویر غیر رسمی منتشر شده مشخص هست، کولسا تغییراتی نسبت به CR-V معمولی دارد. تاکنون هیچ جزئیات فنی از این خودرو منتشر نشده است. اما گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این خودرو با پلت‌فرم الکتریکی یا پلاگین هیبریدی به بازار راه یابد.

البته باید تا سال ۲۰۲۳ یا اواخر سال ۲۰۲۲ برای معرفی نسل جدید CR-V منتظر بود و دید که این محصول با چه ویژگی‌های به بازار راه خواهد یافت. از آنجایی که برنامه تولید خودرو توسط شرکت هوندا در پی کمبود تراشه با تغییراتی همراه بوده است، احتمال به تعویق افتادن عرضه این محصول به بازار نیز وجود دارد.

کد خبر: ۱۰۲٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha