۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
حمایت اتاق بازرگانی از پایان‌نامه‌های دانشگاهیان استان بوشهر
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خبر داد:

حمایت اتاق بازرگانی از پایان‌نامه‌های دانشگاهیان استان بوشهر

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از حمایت اتاق بازرگانی از پایان‌نامه‌های دانشگاهیان استان بوشهر خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان بوشهر همواره در راستای حمایت از فعالان بخش خصوصی رویکردی جدی داشته و فعالان بازرگانی و اقتصادی استان بوشهر، رضایت لازم را اقدامات اتاق دارند.

وی افزود: سال ۱۴۰۰ علیرغم تحریم‌ها و همچنین با وجود ویروس کرونا، فعالان اقتصادی استان بوشهر در بحث تولید و صادرات و درآمد ارزی رشد چشمگیری در فعالیت‌های خود داشته‌اند و بر اساس آمار نیز نسبت به سال قبل کارنامه مناسبی داریم.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از پژوهش و تحقیقات دانشگاهیان و محققانی که در بحث صادرات و واردات و در حوزه بخش خصوصی فعالیت دارند، پیش بینی لازم انجام شده و امیدواریم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

گزدرازی از حمایت اتاق بازرگانی از پایان‌نامه‌های دانشگاهیان استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برای رشد و پیشرفت، نیازمند مطالعه و تحقیق و پژوهش هستیم و اتاق بازرگانی از پایان‌نامه‌های دانشگاهیان استان که با موضوعات حوزه بخش خصوصی و صادرات و واردات و همچنین با موضوعات مرتبط با شعار سال و تولید و مانع‌زدایی‌ها باشد، حمایت می‌کند.

وی ابراز داشت: اتاق بازرگانی در واقع، پارلمان بخش خصوصی است و از مدیران دولتی انتظار داریم تعامل لازم را با این مجموعه داشته باشند که سود آن برای فعالان اقتصادی و تجاری استان است و نهایتا به اشتغال‌زایی و رونق تولید منجر می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر گفت: دولت سیزدهم شروع به کار کرده و انتظار داریم در راستای انتخاب مدیران حوزه اقتصادی، با اتاق بازرگانی و متخصصان این حوزه مشورت شود تا در آینده شاهد موفقیت در حوزه اقتصادی و تجاری باشیم.

کد خبر: ۱۰۲٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha