۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
 دولت تسهیلات ارزان قیمت به آرایشگران پرداخت کند/ پلمب ۳۱۰ واحد در زنجان
رئیس اتاق اصناف زنجان:

دولت تسهیلات ارزان قیمت به آرایشگران پرداخت کند/ پلمب ۳۱۰ واحد در زنجان

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۱۰ آرایشگاه زنانه در زنجان به علت رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی پلمب شد، گفت: دولت تسهیلات ارزان قیمت به آرایشگاه ها پرداخت کند.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ویروس کرونا طی یک سال و نیم گذشته بسیاری از آرایشگاه‌های زنانه در استان را دچار مشکل کرده است، گفت: طی دو ماه گذشته فعالیت آرایشگاه‌های زنانه در استان قوت گرفته است.

وی اظهار کرد: تعدادی از آرایشگاه‌های زنانه در استان زنجان به علت ویروس کرونا دچار ورشکستگی شدند و دیگر فعالیت نمی کنند چرا که درصد زیادی از این آرایشگاههای زنانه در استان اجاره ای هستند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان بر لزوم حمایت دولت از آرایشگاه‌های زنانه در استان تأکید کرد و ابراز داشت: باید دولت تسهیلات ارزان‌قیمت به آرایشگران پرداخت کند تا بتوانند اشتغال خود را تثبیت کنند.

موسوی  ابراز داشت: طی سال گذشته ۳۱۰ آرایشگاه زنانه در زنجان به علت رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی پلمب شد ولی امسال تمام آرایشگاه‌های زنانه تمام پروتکل‌های بهداشتی را با قوت انجام می‌دهند. 

وی گفت: آرایشگاه‌ها از مراکز بسیار مهم حساس به لحاظ بهداشتی و با ازدحام مشتریان می‌باشد که باید برای جلوگیری از شیوع کرونا موارد بهداشتی با دقت و حساسیت بالایی در این مکان‌ها رعایت شود. 

رئیس اتاق اصناف زنجان از فعالیت ۹۰۰ آرایشگاه زنانه در  زنجان خبر داد و گفت: متأسفانه برخی از آرایشگاه‌های زنانه در استان فعالیت‌های زیرزمینی دارند و طی سالجاری جلوی فعالیت این آرایشگاهها گرفته خواهد شد و طی سال گذشته در استان آرایشگاه‌های زنانه در شهر زنجان و ابهر بیشترین تخلفات را داشتند.

کد خبر: ۱۰۱٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha