۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مصرف شیر و لبنیات در زنجان کاهش‌یافت/ تشدید بازرسی از اصناف
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان:

مصرف شیر و لبنیات در زنجان کاهش‌یافت/ تشدید بازرسی از اصناف

زنجان- امیری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان زنجان با بیان اینکه خرید شیر و لبنیات در استان به‌ شدت کاهش‌یافته است، گفت: باید نظارت بر عرضه قیمت شیر در استان مورد توجه قرار گیرد. 

مظاهر یوسفی امیری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در استان بسیار ضعیف است، گفت: باید بازرسی از بازار افزایش یابد. 

وی با بیان اینکه خرید شیر از دامداران از چهار هزار تومان به ۶ هزار ۴۰۰ تومان افزایش‌یافته است، اظهار کرد: در حال حاضر مجوز افزایش قیمت به واحدهای تولیدی داده نشده  و تنها چند قلم از محصولات لبنیات مشمول قیمت‌گذاری است. 

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: محصولات لبنیاتی با قیمت آزاد در بازار عرضه می‌شود و نظارتی هم بر قیمت آنها وجود ندارد.

امیری با بیان اینکه قیمت لبنیات در استان زنجان افزایش ‌یافته است، تاکید کرد: علت این موضوع  به علت افزایش قیمت نهاده‌های دامی و علوفه دام است. 

وی ابراز داشت: خرید شیر و لبنیات در زنجان به‌ شدت کاهش ‌یافته است و باید نظارت بر عرضه قیمت شیر در استان موردتوجه قرار گیرد. 

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان زنجان با بیان اینکه  نظارت‌ها در استان بسیار ضعیف است و باید سازمان متولی نظارت خود بر بازار را تشدید کند، تصریح کرد: امیدواریم باروی کار آمدن دولت جدید نظارت بر بازار توسط سازمان‌های متولی افزایش پیدا کند و امنیت بازار تأمین شود چراکه مردم در فشار هستند.

کد خبر: ۱۰۱٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha