۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸
کمک ۱۲ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی گلستان برای درمان بیماران کرونایی
رئیس اتاق بازرگانی گرگان خبر داد:

کمک ۱۲ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی گلستان برای درمان بیماران کرونایی

گرگان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان گفت: فعالان اقتصادی گلستان تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای درمان بیماران کرونایی و تجهیز بیمارستان‌ها کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمد چوپانی در نشست خبری اظهار کرد: فعالان اقتصادی گلستان تاکنون حدود ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین تجهیزات موارد نیاز بیمارستان‌های استان برای درمان بیماران کرونایی کمک کرده اند.

وی افزود: به غیر از این کمک‌ها همچنین فعالان اقتصادی گنبدکاووس به طور جداگانه حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان پیامبر اعظم گنبدکاووس کمک کرده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد: همچنین در مدت ۴۸ ساعت به همت فعالان اقتصادی گلستان تجهیزات مورد نیاز و تخت و تشک برای ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی در گلستان تامین شد.

وی اضافه کرد: تاکنون با کمک فعالان اقتصادی گلستان ۵۵ دستگاه ونتیلاتور به ارزش ۷۷ میلیارد ریال خریداری شده و در اختیار تمام بیمارستان های گلستان قرار گرفته است.

چوپانی با این توضیح که با خرید این تعداد ونتیلاتور ۶۵ درصد تلفات بیماران مبتلا به کرونا در استان کاهش یافت، خاطرنشان کرد: تجهیزات پزشکی و پنج دستگاه ونتیلاتور به ارزش حدود ۱.۵ میلیارد تومان توسط اتاق بازرگانی ایران تامین شده و به زودی به گلستان می رسد و در اختیار بخش بیمارستانی و علوم پزشکی قرار می گیرد.

کد خبر: ۱۰٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha