۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
صدور ۶۶ موافقت اصولی با میزان سرمایه گذاری ۶ هزار و ۴۰۰ میلیون ریالی در اردبیل
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد

صدور ۶۶ موافقت اصولی با میزان سرمایه گذاری ۶ هزار و ۴۰۰ میلیون ریالی در اردبیل

اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶۶ مورد موافقت اصولی با میزان سرمایه گذاری ۶ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال در سطح استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فلاحی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل میراث فرهنگی اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶۶ مورد موافقت اصولی با میزان سرمایه گذاری ۶ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال در سطح استان اردبیل صادر شده است.

وی اظهار کرد: از این میزان، ۱۳ مورد آنها مجوز ایجاد با حجم سرمایه گذاری ۲ هزار ۲۰۰ میلیارد ریال نیز دریافت کرده اند که این نشان دهنده تسریع در روند سرمایه گذاری نسبت به سال های گذشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: در صورت اتمام این پروژه در دو سال آینده بیش از هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد که می تواند قدم تاثیرگذاری در شکوفایی اقتصاد گردشگری باشد.

فلاحی اظهار کرد: از بین این تعداد موافقت اصولی صادر شده برای پروژه های سرمایه گذاری ۳ مورد از آنها در سال جاری به اتمام رسیده که رقم سرمایه گذاری آن ۱۶ میلیارد تومان و اشتغال ایجاد شده نیز ۴۷ نفر است.

کد خبر: ۱۰٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha