۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
۱۲ صنعت فولاد و سیمان حوزه برق منطقه‌ای باختر ۸۰ درصد کاهش مصرف داشته‌اند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۱۲ صنعت فولاد و سیمان حوزه برق منطقه‌ای باختر ۸۰ درصد کاهش مصرف داشته‌اند

همدان - مدیرعامل شرکت برق استان همدان با بیان اینکه سه صنعت بالای ۳ مگاوات در همدان مصرف برق را ۵۰ درصد کاهش دادند، گفت: ۱۲ صنعت فولاد و سیمان در حوزه برق منطقه‌ای باختر ۸۰ درصد کاهش مصرف داشته‌اند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق همدان، شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه یک هزار و ۹۳۱ لامپ روشنایی بین شهری با میانگین ۱۴۰ وات و ۴۵هزار و ۶۶۴ لامپ روشنایی معابر بین شهرها را کاهش داده‌ایم، اظهار داشت: در یک ماه گذشته در مجموع یک هزار و ۴۰ دستگاه کنتور غیر مستقیم هوشمند فهام برای مشترکین پرمصرف نصب شده که آنها را از مرکز پایش کنترل کنیم و به محض اینکه مصرف آنها بالا رود اخطار داده می‌شود و در صورتی که اقدامی برای کاهش مصرف نکنند برای قطع برق اقدام می‌کنیم.

جمشیدی با بیان اینکه با ۱۰ هزار و ۲۰۹ مشترک کشاورزی، صنعتی و اداری تفاهم کرده‌ایم که به میزان ۲۲۰ مگاوات با ما همکاری کنند، عنوان کرد: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بین شرکت توزیع و مراکز صنعتی و اداری که مولد تامین دارند از ساعت ۱۱ تا ۱۸ حدود ۲۴ مگاوات با ما همکاری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سه صنعت بالای ۳ مگاوات داریم که با شرکت توزیع تفاهمنامه بسته‌اند که مصرف خود را ۵۰ درصد کاهش دهند، گفت: ۱۲ صنعت فولاد و سیمان در حوزه برق منطقه‌ای باختر ۸۰ درصد کاهش مصرف داشته‌اند.

جمشیدی با بیان اینکه در سطح استان همدان تعداد مشترکین پرمصرف خانگی حدود ۳۰ هزار مشترک است، گفت: برای همه آنها پیامک اخطار ارسال شده که اگر توجه نکنند از طریق مراجع قضایی مجبور به قطع برق برخی از  آنها هستیم.

کد خبر: ۱۰۱٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha