۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
روستاهای ماهنشان با مشکل کمبود شدید آب مواجه هستند
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی:

روستاهای ماهنشان با مشکل کمبود شدید آب مواجه هستند

زنجان- نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی روستاهای ماهنشان با مشکل کمبود شدید آب مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مرتضی خاتمی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه وضعیت آب در کشور خوب نیست، گفت: در این زمینه برخی از روستاهای شهرستان ماهنشان با مشکل مواجه هستند در حالی که برخی از این مشکلات در حوزه آب با چند کیلومتر لوله‌کشی قابل حل است.

وی همچنین از محقق نشدن طرح آبگیری سدهای بلوبین و مراش ابراز نارضایتی کرد و افزود:  برخی روستاهای ماهنشان با مشکل کمبود آب مواجه هستند.

وی طی هفته جاری شاهد انتقال قدرت از دولت دوازدهم به دولت منتخب خواهیم بود، گفت: این به معنای آن است که بدنه کشور هر چهار سال یک بار در حال نوسازی است و امیدواریم این روند به گونه‌ای باشد که به اصلاح امور منجر شود.

خاتمی با تاکید بر اینکه خواست همه مردم این است که دولت سیزدهم بتواند با انتخاب افراد توانمند در کابینه و به دور از هرگونه سهم‌خواهی، کار خود را آغاز کرده و این روند را با قدرت ادامه دهد، اظهار کرد: عبور موفق و سربلند از عرصه‌ای چون انتخابات در حالی اتفاق افتاد که با مشکلات زیادی از جمله شیوع کرونا دست به گریبان بودیم.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم سوء مدیریت‌ها در کشور باعث دلسرد شدن مردم از مسئولان شود، به همین خاطر انتظار از دولت سیزدهم در راستای انتخاب افراد توانمند و پای کار بسیار بالا است.

خاتمی با یادآوری اینکه اگر خواهان توسعه متوازن هستیم، این مهم زمانی محقق خواهد شد که همه شهرستان‌ها را منطبق با آمایش سرزمین ببینیم، تصریح کرد: امروز برخی از مشکلات باعث به وجود آمدن مشکلات دیگر شده که باید مدیریت صحیح در این زمینه اتخاذ کرد.

کد خبر: ۱۰۱٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha