۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
پرداخت شش هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران همدان
مدیرکل غله استان همدان خبر داد:

پرداخت شش هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران همدان

همدان - بکایی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از پرداخت شش هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان همدان خبر داد.

مسعود بکایی در گفتگو با خبرنگار بازار از پرداخت ششمین مطالبات گندمکاران استان همدان خبر داد و اظهار کرد: ششمین مرحله مطالبات خرید تضمینی گندم کشاورزان استان همدان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با پرداخت یک هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال دیگر از مطالبات کشاورزان مجموع وجوه پرداختی به شش هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال رسید، گفت: مطالبات کشاورزانی که تا تاریخ دوم مرداد ماه اسناد تحویل گندم آنها به بانک کشاورزی ارسال شده، پرداخت شد.

وی با بیان اینکه میزان خرید گندم در استان همدان مناسب بوده است، ادامه داد: پرداخت مطالبات کشاورزان در کمتر از یک هفته انجام می پذیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان نیاز سالانه استان همدان به گندم را ۲۰۵ تن اعلام کرد و گفت: خوشبختانه به اندازه نیاز استان همدان گندم تولید می کنیم اما برای افزایش کیفیت آرد و نان از گندم های خارج از استان و گندم های وارداتی استفاده خواهد شد.

بکایی جمع میزان خرید گندم از کشاورزان استان همدان را ۱۸۰ هزار و ۵۳ تن عنوان کرد و گفت: یک هزار و ۸۷۱ تن از گندم خریداری شده توسط مراک دولتی انجام شده است.

کد خبر: ۱۰۱٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha