۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کاهش ۲۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان

 سمنان – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه از ۲۰ تا ۲۸ اسفندماه میزان تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی استان سمنان ۲۰ درصد کاهش‌یافته است، گفت: در این مدت دو میلیون و ۵۵۸ هزار تردد ثبت‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی بعدازظهر چهارشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی تردد از مسیرهای مواصلاتی استان سمنان در روزهای ۲۰ تا ۲۸ اسفندماه اظهار داشت: در این مدت دو میلیون و ۵۵۸ هزار تردد در محورهای ارتباطی استان سمنان ثبت‌شده است.

وی بابیان اینکه این آمار در مدت مشابه سال گذشته سه میلیون و ۱۹۲ هزار تردد بود، تصریح کرد: ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند سال جاری میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی استان در مقایسه با سال گذشته آن به ترتیب ۱۳، ۳۵ و ۲۰ درصد کاهش‌یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با تأکید بر اینکه میزان تردد در ۲۵ اسفند در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن چهار درصد افزایش داشت، بیان کرد: در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ اسفند امسال میزان تردد در محورهای ارتباطی استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵، ۳۴ و ۱۸ درصد کاهش یافت.

منصور کیای گفت: تردد وسایل نقلیه در ۲۰ و ۲۱ اسفند امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۴ و ۲۱ درصد کاهش داشت.

کد خبر: ۱۰٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha