۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
پرداخت ۲۰ میلیارد به دانشکده علوم پزشکی آبادان برای خرید «ونتیلاتور»
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان:

پرداخت ۲۰ میلیارد به دانشکده علوم پزشکی آبادان برای خرید «ونتیلاتور»

آبادان - مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از واریز مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به حساب دانشکده علوم پزشکی آبادان برای خرید دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) خبر داد.

علیرضا امین در گفتگو با خبرنگار بازار در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این اقدام در راستای مقابله با کرونا ویروس و انجام مسئولیت های اجتماعی، توسط شرکت پالایش نفت آبادان انجام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پالایش نفت آبادان از همان ابتدا با تشکیل کمیته بحران و برگزاری جلسات متعدد، تصمیمات مهمی را در جهت اجرای پروتکل‌های بهداشتی با بهره گیری از تمامی پتانسیل های موجود در این شرکت، گام های موثری را در جهت مقابله با کرونا ویروس برداشته است، افزود: ۶ هزار و ۵۰۰ ماسک و مواد ضدعفونی در میان کارکنان و واحدهای این شرکت توزیع و ۷۵۰ ماسک  N۹۵ و ۴۰۰ لیتر الکل به بیمارستان طالقانی آبادان (بیمارستان مرجع در کرونا) اهدا شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان توضیح داد: به منظور مقابله با انتشار و شیوع بیماری کرونا در منطقه، کار ضدعفونی خیابانها و معابر شهری توسط نیروهای بسیج و آتش نشانی شرکت پالایش نفت آبادان با استفاده از ۵ دستگاه ماشین مجهز به مخازن هزار لیتری و ۱۰ نفر از عزیزان مجهز به پمپ های ۱۰ لیتری سیار از ۱۰ روز پیش تا کنون در حال اجرا است.

امین اضافه کرد: سهم اختصاص داده شده به پالایشگاه آبادان به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به منظور خرید ۱۰ دستگاه تنفس مصنوعی، امروز توسط پالایشگاه آبادان به حساب دانشکده علوم پزشکی آبادان واریز شد.

کد خبر: ۱۰٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha