۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
تخلفات بازار سیمان به‌ شدت در زنجان افزایش‌ یافته است
رئیس انجمن حمایت ازحقوق مصرف کنندگان زنجان:

تخلفات بازار سیمان به‌ شدت در زنجان افزایش‌ یافته است

زنجان- امیری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زنجان گفت: تخلفات در بازار سیمان به‌ شدت در استان زنجان افزایش‌ یافته است و باید جلوی تخلفات گرفته شود. 

مظاهر یوسفی امیری در گفتگو با خبرنگار بازار به مشکل کمبود سیمان در بازار استان زنجان اشاره کرد و گفت: این استان دو واحد تولیدی سیمان دارد اما در بازار با کمبود سیمان مواجه است. 

وی با بیان اینکه ما قدرت اجرایی نداریم، اظهار کرد: ما تنها در امر نظارت فعال هستیم و باید با افرادی که بازار را ناامن می‌کنند برخورد شود. 

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان گفت: تخلفات در بازار سیمان به‌ شدت در استان زنجان افزایش‌ یافته است و باید جلوی تخلفات گرفته شود. 

امیری تأکید کرد: با فعال شدن فعالیت دو کارخانه سیمان در استان طی روزهای آینده شاهد عرضه سیمان در استان خواهیم بود و در این میان تخلفات هم در این صنعت کاهش می‌یابد. 

وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودسرانه سیمان در استان درست نیست، گفت: باید افزایش قیمت سیمان در استان قانونی و با مصوبه باشد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت سیمان هنوز به‌صورت رسمی ابلاغ نشده ولی در بازار زنجان قیمت‌ها خودسرانه افزایش‌ یافته است، یاد آور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان متولی رسیدگی به وضعیت بازار است اما نظارت‌ها کافی نیست. 

کد خبر: ۱۰۱٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • hasanpoor IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      0 0
      با سلام عرض ادب و احترام. بنده از شما تقاضا دارم این بازی کثیف سیمان در بورس را جمع کنید، از روزی که سیمان بورسی شده، به دلیل دلال بازی های که میلیاردرها انجام دادن، قیمت سیمان چند برابر شده، این قضیه بسیار روشن و واضح است که طی یک ماه گذشته، دلالی که 50000 تن سیمان  با قیمت 660000 تومان به ازای هر تن خرید کرده، امروز به مردم با قیمت 1100000 تومان میفروشد. این قضیه هنوز برای بنده و مردم روشن نیست که چرا زمانی که هنوز زیر ساخت ها درست نیست، چرا تا این حد اصرار بر بورسی شدن سیمان وجود دارد؟ در عرضه ی روز شنبه قیمت هر تن سیمان تیپ 1 ارومیه ( تناژ عرضه 25000 تن) با ارزش افزوده بالای 1150000 قیمت خورده در حالی سیمان پوزلانی ارومیه ( تناژ عرضه فقط 2000 تن) با ارزش افزوده حدودا 550000 تومان به ازای هر تن. این فیلم نامه واقعا غم انگیز است. آیا شما انتظار دارید سیمان در بازار به چه قیمتی به دست مردم برسد؟