۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
گردشگری و بوم‌گردی دشتستان حمایت نمی‌شود/لزوم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
فعال بخش خصوصی گردشگری مطرح کرد

گردشگری و بوم‌گردی دشتستان حمایت نمی‌شود/لزوم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات

بوشهر- محمدیان فعال بخش خصوصی گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه گردشگری و بوم‌گردی در دشتستان حمایت نمی‌شود بر لزوم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات برای حوزه گردشگری تاکید کرد.

محمد محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان از طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی اظهار داشت: گردشگری از مهم‌ترین مشاغل در سطح جهان است و حمایت از گردشگری موجبات ایجاد و تثبیت شغل می‌شود.

وی افزود: استان بوشهر و شهرستان دشتستان دارای ظرفیت بالای گردشگری است و چنانچه زیرساخت‌های لازم در عرصه گردشگری فراهم شود شاهد رونق گردشگری و بوم‌گردی خواهیم بود.

این فعال حوزه گردشگری خاطر نشان کرد: کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، ضربات بسیار زیادی به بوم‌گردی و گردشگری در این منطقه وارد کرد و در حالی که، سال ۹۸ سال بسیار خوبی در حوزه بوم‌گردی بود، سال ۹۹ و امسال به خاطر شیوع بیماری و ایجاد محدودیت‌ها، مشکلات زیادی ایجاد شد.

محمدیان تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که داشتیم، سعی کردیم عقب نمانیم و کارهای زیرساختی را گسترش دادیم که البته برای بهبود وضعیت و افزایش امکانات و تجهیزات، نیازمند همکاری بانک‌ها هستیم که تاکنون حمایتی نشده‌ایم.

وی یادآور شد: مسئولان گردشگری و مدیران استان، همواره بر حمایت از فعالان گردشگری تاکید دارند ولی عملا حمایتی نشدیم و با این وضعیت، بیشتر عقب می‌مانیم.

این فعال بخش خصوصی عرصه گردشگری گفت: با شعاردرمانی، وضعیت فعالان گردشگری بهبود پیدا نمی‌کند و مسئولان باید جدیت به خرج داده و با شناخت مشکلات و دغدغه‌های این بخش، نسبت به رفع آن اهتمام ورزند.

محمدیان افزود: در فصل پاییز و زمستان، بهترین شرایط برای گردشگری در دشتستان فراهم است و اگر واکسیناسیون گسترش یابد و محدودیت‌ها کمتر شود، با رعایت پروتکل‌ها، می‌توانیم درآمدزایی و اشتغال‌زایی کنیم و مسئولان نباید ما را تنها بگذارند.

کد خبر: ۱۰۱٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha