۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
 نرخ بیکاری برخی مناطق مازندران بالای ۱۸ درصد است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

نرخ بیکاری برخی مناطق مازندران بالای ۱۸ درصد است

بهشهر- شریعتی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران بالابودن نرخ بیکاری را از رنج های دیرینه استان بیان کرد و گفت: محروم بودن از صنایع بزرگ سبب شده تا نرخ بیکاری در برخی مناطق بالای ۱۸ درصدی باشد.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به عقب ماندگی استان در زمینه مهار آب های سطحی و ضعف در حوزه سدسازی اظهار داشت: در حال حاضر استان با چالش های زیادی در زمینه تامین آب و مهار آب های سطحی روبرو است.

وی با اشاره به تنش آبی در برخی مناطق از جمله شرق استان مازندران یادآور شد: مسئله کمبود آب در مازندران جدی است و بخش قابل توجهی از آب های آن به دریا می ریزد و آبرسانی سیار در برخی مناطق دیده می شود.

وی با عنوان اینکه مشکلات عدیده در استان، بیکاری را از مهمترین چالش ها برشمرد و گفت: عدم استقرار صنایع بزرگ و فراهم نبودن زیرساخت های در حوزه های گردشگری و کشاورزی سبب شده تا نرخ بیکاری در استان بالا باشد.

شریعتی توجه به بخش های اشتغال زا در استان را ضروری دانست و گفت: برای رفع مشکل بیکاری باید زیرساخت های مورد نیاز در بخش های کشاورزی و گردشگری ایجاد شود.

این نماینده مجلس بهسازی و تقویت زیرساخت های کشاورزی، گردشگری و حمل ونقل ریلی را امری مهم برشمرد و گفت: همچنین باید برای استقرار صنایع در استان برنامه ریزی جدی صورت گیرد و امیدواریم دولت آینده در این بخش تلاش ویژه ای داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۰٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha