۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
میدان میوه و تره بار ارومیه تعطیل نیست/ عدم افزایش قیمت سبزی و میوه
رییس اتحادیه بارفروشان میدان میوه شهرداری ارومیه:

میدان میوه و تره بار ارومیه تعطیل نیست/ عدم افزایش قیمت سبزی و میوه

ارومیه- رییس اتحادیه بارفروشان میدان میوه وتره بار شهرداری ارومیه گفت: قیمت میوه و سبزی در روزهای پایانی سال افزایش نمی یابد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، قاسم عزتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه میوه‌های تنظیم بازار شب عید از روز دوشنبه در حال توزیع است، اظهار داشت: دو هزار تن پرتقال تامسون و ۶۰۰ تن سیب سفید و قرمز در این خصوص در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: هر کیلوگرم پرتقال و سیب به قیمت ۶۰ هزار ریال به دست مصرف کنندگان در ارومیه می‌رسد.

رییس اتحادیه بارفروشان میدان میوه وتره بار شهرداری ارومیه همچنین از ذخیره کافی خیار و کیوی خبر داد و اظهار داشت: هرکیلو خیار ۲۵ هزار ریال و هرکیلو کیوی نیز ۶۰ هزار ریال قیمت‌گذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه قیمت سبزی و میوه به هیچ وجه افزایش نمی‌یابد، گفت: در روزهای پایانی سال با نظارت و خریدهای انجام شده هیچ گونه کمبودی درعرضه میوه و صیفی‌جات در ارومیه نخواهیم داشت و قیمت‌ها ممکن است تا ۳۰ درصد نیز کاهش یابد.

عزتی با اشاره به نشر شایعه‌ای درفضای مجازی مبنی بر تعطیلی میدان میوه وتره بار ارومیه قبل از پایان سال، گفت: این شایعه کذب است و میدان میوه و تره بار ارومیه تا آخرین روز سال فعال خواهد بود.

کد خبر: ۱۰٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha