۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
جلوگیری از صادرات ۷ کانتینر دستکش از مرز بازرگان/ توزیع در داروخانه‌ها
استاندار آذربایجان غربی خبر داد

جلوگیری از صادرات ۷ کانتینر دستکش از مرز بازرگان/ توزیع در داروخانه‌ها

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: برای تامین نیازهای مردم از صادرات هفت کانتینر دستکش شامل ۱۰۹ میلیون جفت در مرز بازرگان ممانعت به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری قبل از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در محل استانداری آذربایجان غربی از تلاش دستگاه های مرتبط برای تامین نیازهای بهداشتی مردم گفت: در این راستا صادرات هفت کانتینر دستکش شامل ۱۰۹ میلیون جفت در مرز بازرگان متوقف و تحویل دستگاه های بهداشتی استان شده که برای توزیع به داروخانه ها تحویل داده شده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در خانه بمانند، گفت: از اصناف مختلف استان می خواهیم تا با تعطیل کردن مغازه هایشان به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند و با پیوستن به پویش ۲۹۱۴ از ۲۹ اسفندماه ۹۸ تا ۱۴ فروردین ۹۹ ضمن تعطیل نمودن کسب و کار و ترددهای غیرضروری در خانه بمانند.

استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت کنترل مبادی خروجی شهرهای استان تاکید کرده و گفت: علاوه بر کنترل مبادی ورودی، محورهای خروجی شهرها نیز باید به صورت ویژه کنترل شود تا از خروج افراد مشکوک به کرونا جلوگیری شود.

شهریاری با تاکید بر همکاری مردم با دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: افراد بهبود یافته پس از ترخیص از بیمارستان باید در استراحتگاه ها به مدت ۱۴ روز نگه داری شوند که خواستار همکاری مردم با دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

وی همچنین از بسیج عمومی ضد عفونی نمودن معابر شهری و روستایی به همت همه دستگاه های متولی روز پنجشنبه ۲۹ اسفند در استان خبر داد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد استانی، برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال نیز ممنوع است.

کد خبر: ۱۰٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha