۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
رصد روزانه اقدامات شرکت نفت فلات قاره برای مقابله با کرونا
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره خبر داد:

رصد روزانه اقدامات شرکت نفت فلات قاره برای مقابله با کرونا

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه خوشبختانه‌ تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در مناطق عملیاتی این شرکت مشاهده نشده است، گفت: اقدامات شرکت نفت فلات قاره برای مقابله با کرونا به صورت روزانه رصد می شود.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی نفت ایران، علیرضا سلمان زاده گفت: شرکت نفت فلات قاره از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا و با ابلاغ دستورالعمل ها از سوی کمیته سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران جلسات روزانه ای با مدیران ستاد و عملیاتی برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: با تشکیل کمیته راهبردی سلامت در شرکت نفت فلات قاره، کلیه ماموریت های اداری، همایش ها، دوره های آموزشی و ... در مناطق عملیاتی و ستاد لغو و باشگاه های ورزشی، استخرها و کلیه مسابقات ورزشی نیز تعطیل شد.

سلمان زاده با تاکید به اهمیت آگاه شدن کارکنان نسبت به وضعیت موجود و راه های پیشگیری، بیان کرد: از ابتدای بحران تلاش شد تا با تهیه و ارسال پیام های بهداشتی و فیلم های آموزشی در سیستم اتوماسیون داخلی و با تهیه پوسترهای بهداشتی و توزیع آنان در سطح شرکت، سطح آگاهی کارکنان ارتقا یابد.

وی افزود: با توجه به اهمیت مساله پیشگیری، برای جلوگیری از ورود ویروس به مناطق عملیاتی تدابیری اندیشیده شد؛ در این راستا وضع سلامت افراد عازم به مناطق عملیاتی در مبادی پروازی طی دو مرحله در ابتدای مسیر کنترل می شود. در بدو ورود به ساختمان های ستادی نیز سلامت افراد پایش می شود.

سلمان زاده با تاکید بر جلوگیری از ورود افراد از مناطق پرخطر به مناطق عملیاتی، تصریح کرد: ورود کارکنان از استان های پرخطر به مناطق عملیاتی بسیار محدود شده است و لیست استان های پرخطر به صورت دینامیک به روز می شود. همچنین تعویض شیفت اتباع خارجی شاغل در شناورها تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

وی با اشاره به پایش های صورت گرفته بر روی ترددها، گفت: مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره تقریبا ایزوله شده اند و خوشبختانه با این اقدامات تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این مناطق گزارش نشده است.

سلمان زاده بیان کرد: ضدعفونی روزانه کلیه سطوح در ستاد و مناطق عملیاتی انجام می شود و برای تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی به طور مستمر اقدام می شود. اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از ابتلای کارکنان به این ویروس شامل ضدعفونی کننده سطوح، ضدعفونی کننده دست، ماسک و دستکش است که هم اکنون در تامین ضدعفونی کننده سطوح مشکلی نداریم و تا حد خوبی تامین شده است. خوشبختانه تمام اقلام مورد نیاز تهیه شده است.

وی افزود: همکاران من با هماهنگی کمیته شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران تمام تلاش خود را می کنند تا کمبودی در امکانات حس نشود و کارکنان بتوانند با خیالی آسوده به فعالیت بپردازند.

وی در پایان تاکید کرد: مرخصی تمام مدیران شرکت نفت فلات قاره لغو شده و مدیران  باید در طول ایام عید در مناطق عملیاتی و ستاد حضور داشته باشند و از نزدیک بر روند کار نظارت کنند.

کد خبر: ۱۰٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha