۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
اختصاص ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار دولتی به تکمیل محور نهاوند به کنگاور
نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد:

اختصاص ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار دولتی به تکمیل محور نهاوند به کنگاور

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس بابیان اینکه محور نهاوند به کنگاور از محورهای مهم و کریدور غرب به مرکز کشور است، گفت: امسال از منابع دولتی ۳.۵ میلیارد تومان به تکمیل این طرح اختصاص یافت.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس، علیرضا شهبازی اظهار داشت: طی رایزنی‌ها و به منظور تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی نهاوند حدود ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع عمرانی کشور به سرجمع اعتبارات این شهرستان افزوده و جذب شد.

وی عنوان کرد: این اعتبارات با توجه به نیمه‌کاره بودن طرح‌های عمرانی شهرستان در بخش‌های جاده‌ای و دانشگاهی صورت گرفته که با توزیع آن در اجرای پروژه‌های مدنظر سرعت بخشیده می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه محور نهاوند به کنگاور یکی از محورهای مهم شهرستان و کریدور غرب به مرکز کشور است سال گذشته برای تکمیل چهار بانده شدن آن ۷۴ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ اختصاص یافت و امسال نیز از طریق منابع دولتی ۳.۵ میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده شد.

شهبازی تاکید کرد: با توجه به اینکه اعتبار تخصیصی سال جاری رقم زیادی برای تکمیل طرح محور نهاوند به کرمانشاه نیست با پیگیری‌هایی که از طریق کمیسیون بودجه و تلفیق مجلس صورت گرفت این رقم به ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیته محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علاوه بر محور نهاوند به کنگاور، جاده نهاوند به آورزمان نیز از دیگر طرح‌هایی است که اعتبار آن را از ۷.۵ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان افزایش دادیم تا در سال جاری شاهد پیشرفت بیشتری در زمینه اجرای آن باشیم.

کد خبر: ۱۰۰٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha