۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
رانت اطلاعاتی از بازار سرمایه حذف شود
قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با بازار:

رانت اطلاعاتی از بازار سرمایه حذف شود

قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: باید روابط ایجاد شده در بازار سرمایه شفاف‌تر شود و بعضی از رانت ها همچون رانت اطلاعاتی که در بازار سرمایه وجود دارد، حذف شود.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، درباره علت یابی بهبود نسبی بازار بورس و اقداماتی که نیاز هست در این بازار اعمال شود، گفت: باید در بازار سرمایه هم کارهای کوچک و موقت و هم امور نهادی را مورد اصلاح قرار داد.

وی با بیان اینکه باید بازار سرمایه توسعه پیدا کند و متنوع شود، اظهارداشت: همچنین باید چندین تالار در جاهای مختلف کشور درست و مورد استفاده قرار گیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید روابط ایجاد شده در بازار سرمایه شفاف‌تر شود، تصریح کرد: بعضی از رانت ها همچون رانت اطلاعاتی که در بازار سرمایه وجود دارد باید حذف شود.

وی با بیان اینکه ذینفعان بخش حقیقی باید امکان حضور فعال تری در بازار سرمایه پیدا کنند، اظهار داشت : به واقع اصلاح ساختار بازار سرمایه باید مدنظر مسئولین قرار گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در زمینه آینده نگری بازار سرمایه تاکید کرد: اگر دولت آتی برای بازار سرمایه برنامه روشنی داشته باشد و بعد قوانین مربوط به این بازار را هم اصلاح کند، قطعاً این بازار رو به رشد خواهد ماند.

قاضی زاده هاشمی اظهارداشت: بازار سرمایه نیاز به اعتماد مردمی و اقدامات بنیادین دارد که باید مدنظر مسئولین در دولت آتی قرار گیرد.

کد خبر: ۱۰۰٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha