۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
اعتبارات تخصیصی به مازندران جزیره ای و ناچیز است
نماینده مردم بابل در مجلس:

اعتبارات تخصیصی به مازندران جزیره ای و ناچیز است

ساری- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه مازندران در بسیاری از شاخص ها از جمله اعتباری نسبت به سایر استان ها پایین تر است، گفت: اعتبارات تخصیصی به استان جزیره ای و ناچیز است.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار اعتبارات سرمایه ای استان را هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این استان از نظر شاخص های اعتباری و توسعه ای نسبت به کشور دارای عقب ماندگی است.

وی با تاکید بر اینکه باید دلایل عقب ماندگی استان در شاخص های مختلف نسبت به کشور بررسی شود، تخصیص اعتبارات لازم در حوزه پسماند، راهداری، آب شرب، کشاورزی و فاضلاب را ضروری دانست.

وی با بیان اینکه مازندران دارای دو شهرستان کاملا محروم است، گفت: همچنین ۱۱ شهرستان دارای بخش ها و مناطق محروم، ۴۳ دهستان محروم است و باید توجه بیشتری به این استان شود.

سعادتی مناسب سازی محورهای مواصلاتی بین بخش های شهرستان و رفع مشکلات تامین آب شرب با راه اندازی تصفیه خانه ها را ضروری دانست و از مسئولان امر خواست بودجه و اعتبار لازم را در این زمینه ها تخصیص دهند.

نماینده مردم بابل در مجلس با اظهار اینکه در زمینه اعتبارات باید نگاه ملی به استان داشته باشند، گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده در زمینه حمل و نقل ریلی، زمینی، جاده ای، هوایی و غیره در استان ناچیز و جزیره ای است.

وی گفت: همچنین بودجه های ناچیز سبب شده تا پروژه های عمرانی نیمه کاره زیادی در استان وجود داشته باشد و باید این نگاه جزیره ای حذف شود.

کد خبر: ۱۰۰٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha