۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
گامهای جدید در توسعه تعاون و ایجاد اشتغال پایدار/ پرداخت یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی خبرداد،

گامهای جدید در توسعه تعاون و ایجاد اشتغال پایدار/ پرداخت یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات

اراک--مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: با مشارکت این بانک پروژه‌های متعددی درحال تکمیل شدن است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها گام جدیدی در توسعه تعاون و ایجاد اشتغال پایدار برداشته می شود.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از  روابط عمومی تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان مرکزی، علی وفایی افزود: این میزان تسهیلات در قالب ۷۰۰ پرونده به متقاضیان پرداخت شده است.

وی بیان کرد:  حمایت حداکثری از تولید، پشتیبانی عملی از تولیدکنندگان و کارآفرینان از مهمترین راهبردهای این بانک برای اعطای تسهیلات در سال جاری است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی خاطرنشان کرد: افزایش سطح تعامل و هم‌افزایی با فعالان بخش تعاون در راستای رویکرد ایجاد زنجیره خلق ارزش و همچنین افزایش رضایت مشتریان و ذینفعان از طریق روان‌سازی فرآیندهای اجرایی از مهم‌ترین اهداف امسال است.

وفایی اظهار داشت: مدیریت شعب این بانک در استان مرکزی بهار امسال در مقایسه با مدیریت‌ شعب سراسر کشور ارتقای درجه داشته که این مهم موجب افزایش اختیارات و زمینه بهبود کیفیت و کمیت ارایه خدمات به مشتریان است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی، با اشاره به اینکه، پرداخت تسهیلات و تعهدات این بانک در سال گذشته رشد ۲ برابری داشته است، رقم ارایه تسهیلات و تعهدات این بانک را در سال گذشته بالغ‌ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

وفایی تصریح کرد: این میزان تسهیلات در قالب ۶ هزار پرونده به شرکت‌های تعاونی و سایر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی پرداخت شد.

وی بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد از تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون استان مرکزی پارسال به بخش تعاون بوده است و اعتبارات ابلاغی برای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، نهادهای حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی) به‌ صورت کامل پرداخت شد و عملکرد در این حوزه به ۱۰۰ درصد رسید.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی با بیان اینکه عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۹۰ درصد است، گفت: با مشارکت بانک توسعه تعاون پروژه‌های متعددی در استان در حال تکمیل شدن است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها گام جدیدی در توسعه بخش تعاون و ایجاد اشتغال پایدار برداشته می‌شود.

کد خبر: ۱۰۰٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha