۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
مشکلات قطعی آب در روستاهای شهرستان دره شهر رفع شود
نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس:

مشکلات قطعی آب در روستاهای شهرستان دره شهر رفع شود

ایلام-نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس گفت: با اختصاص اعتبارات لازم، مشکلات قطعی آب در روستاهای شهرستان دره شهر باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، بهزاد علیزاده صبح امروز جمعه در بازدید از روستاهای شهرستان دره شهر اظهار کرد: کم آبی و یا  کاهش فشار آب آشامیدنی در روستاهای بخش مرکزی دره شهر همزمان با گرم شدن هوا مشکلاتی را مردم به وجود آورده است.

وی افزود:  امیدوار هستیم که امسال با اعتباراتی که پیش بینی شده بخشی از مشکلات مردم چه در حوزه خطوط انتقال و چه در حوزه شبکه های آب روستایی برطرف شود.

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس بیان کرد: اجرای طرح های هادی از دیگر مطالبات مردم روستاهای بخش مرکزی دره شهر است که این مهم نیز پیگیری می شود.

علیزاده افزود: در شش ماه گذشته از محل اعتبارات نفت و اعتباراتی که از بنیاد مسکن به صورت ملی گرفته شده، تعدادی از روستاها برای اجرای جدول و آسفالت اقداماتی انجام شده است.

وی گفت: امید است مسئولان با نظارت بیشتر و حضور مداوم در بین مردم به ویژه در فصل گرم سال نسبت به حل مشکلات پیش آمده اهتمام ویژه داشته باشند.

مسئولان شرکت آب و فاضلاب دره شهر مهمترین مشکل آبرسانی به روستاهای شهرستان را فرسودگی خط انتقال و کمبود اعتبارات برای نوسازی خطوط اعلام کردند. اعتباراتی که اعتبارات ملی است و طبق گفته مسئولان حتی اگر ۵۰ درصد آن نیز تخصیص دهند این مشکل حل خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۰٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha