۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
فرصت سه ماهه برای پرداخت قبوض گاز
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

فرصت سه ماهه برای پرداخت قبوض گاز

بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده بواسطه شیوع ویروس کرونا، مردم تا سه ماه می‌توانند قبض گاز خود را پرداخت نکنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد عسگری، سخنگو و رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران ضمن اعلام این خبر، افزود: توصیه ما این است که مشترکین عزیز در صورت تمکن مالی، قبض خود را بپردازند تا مبالغ پس از سه ماه، انباشته نشود.

وی ادامه داد: به رغم آن که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، قرائت کنتورهای خانگی و تجاری گاز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی به صورت مراجعه حضوری، کنتورخوانی انجام نمی‌شود، اما مشترکین عزیز برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود نگرانی نداشته باشند؛ چراکه در هر استان، اطلاع‌رسانی از طریق روش‌های موجود در هر شرکت، اعم از پورتال‌ها، پیامک، شبکه‌های صدا و سیمای استانی و شبکه‌های اجتماعی به مشترکین انجام می‌شود.

عسگری تصریح کرد: ضمناً صورتحساب گازبها برای مشترکینی که رقم کنتور خود را از طریق سامانه‌های موجود هر استان اعلام کنند، صورتحساب واقعی و برای سایر مشترکین، صورتحساب بر مبنای درصدی از مصرف دوره مشابه در سال گذشته صادر خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در پایان، بار دیگر تأکید کرد که تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که شرایط بیماری کرونا ویروس عادی نشود، کنتورخوان‌های شرکت ملی گاز ایران در سراسر کشور، به درب منازل مردم برای قرائت کنتور و محاسبه مقدار مصرف مراجعه نخواهند کرد.

شایان ذکر است که پیش از این، دکتر روحانی، رییس‌جمهوری اسلامی ایران نیز درباره موقعیت پیش آمده در پی شیوع ویروس کرونا و در خصوص پرداخت قبوض حامل‌های انرژی، گفته بود: مردم می‌توانند قبوض برق، آب، تلفن، گاز و عوارض خود را در سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت پرداخت نکنند و بعداً آن‌ها را با تاخیر بپردازند.

کد خبر: ۱۰٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha