۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کارگاه های سنگ شکن ایلام نیازمند حمایت/ هزینه‌ها بالا رفته است
یک تولیدکننده سنگ شکن:

کارگاه های سنگ شکن ایلام نیازمند حمایت/ هزینه‌ها بالا رفته است

ایلام- حیدری، یکی از تولیدکنندگان سنگ شکن در ایلام با اشاره به اینکه کارگاه های سنگ شکن ایلام نیازمند حمایت هستند، گفت: هزینه های تولید بالا رفته است.

محمد حیدری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به این که امسال به نام سال تولید پشتیبانی و مانع زدایی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده بسیاری از جوانان رو به کارهای تولیدی آورده اند.

وی گفت: شهرستان سیروان در منطقه چرمین دارای کوههایی است که قابلیت این را دارد که کارهای مختلفی بر روی آن انجام گیرد.

وی تصریح کرد: در این منطقه اقدام به اختراع و ابداع دستگاه سنگ شکن در این منطقه کرده ایم که علاوه بر این کارهای جانبی دیگری نیز انجام می دهد.

حیدری اظهار داشت:  دارای مدرک کاردانی برق هستم و در شهر سیروان کارگاه سنگ شکن راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: چون دستگاه های کارگاه هزینه های زیادی برای ما داشت و توان خرید آنها را نداشتیم، از طرفی به دلیل علاقه به این کار باعث شد یکی دو قطعه دستگاه سنگ شکن اختراع کنیم.

وی افزود: بیشتر تولید ماسه در این کارگاه برای مصارف تعریض جاده ها و جاده سازی، علاوه بر این شن نیز برای شناژ، همچنین برای بسته بندی پودر سنگ نیز تهیه می شود.

وی ادامه داد: به طور مستقیم ۱۴ نفر در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند،  با توجه به این که شهرستان سیروان و شهر لومار دارای پتانسیل های بسیار خوبی است جوانانی که علاقمند به کارهای تولیدی باشند به راحتی می توانند به سمت و سوی این کارها روی بیاورند که در آینده بتوانند تولید کننده ماهری باشند.

این تولیدکنندگان سنگ شکن در ایلام با اشاره به اینکه کارگاه های سنگ شکن ایلام نیازمند حمایت هستند، گفت: هزینه های تولید بالا رفته است.

کد خبر: ۱۰۰٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha