۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
ناهماهنگی دستگاه‌ها در ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات کشور؛ امیدواری به دولت آینده
نماینده مردم شادگان در مجلس با بازار مطرح کرد

ناهماهنگی دستگاه‌ها در ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات کشور؛ امیدواری به دولت آینده

مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با اشاره به ناهماهنگی در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت: ناهماهنگی، موازی کاری، اختلاف نظر و بروکراسی اداری در این دولت مشکلات زیادی را ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با انتقاد از دپوی کالاهای اساسی و نهاده های دامی در گمرکات کشور، اظهار داشت: متاسفانه چندین سال است که با مسئله دپوی نهاده های دامی در گمرکات کشور مواجه هستیم.

وی متذکر شد: اخیرا اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بازدیدی از بندر امام خمینی (ره) داشتند و گزارش‌های آنان هم حاکی از این بود که کالاهای بسیار زیادی در آنجا دپو شده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نهاده های دامی و کالاهای اساسی به اندازه کافی در کشور وجود دارد و حتی به اندازه ای دپو شده است که انبارها دیگر جایی ندارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در ترخیص این کالاها از گمرک با مشکل مواجه هستیم و نهادها و وزارتخانه‌های مختلف هماهنگی‌های لازم را در بسیاری از مسائل به ویژه ترخیص کالاها از گمرک ندارند.

ناصری‌نژاد یادآور شد: بسیاری از بحران ها مانند کمبود روغن، مرغ و کالاهای اساسی که در کشور به وجود آمد، اتفاقات بسیار بدی بود و مردم در شرایط سخت کرونایی مجبور شدند که در صف های طولانی بایستند تا این کالاها را دریافت کنند. اما زمانی که مدیران جلسات کارشناسی برگزار کردند و با هم هماهنگ شدند این مشکلات حل و فصل شد. 

وی ادامه داد: اگر یک مدیریت فعال، منسجم، کارآمد و متعهد در دولت وجود داشت، هیچ یک از این بحران ها در کشور به وجود نمی آمد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در کشور ظرفیت های بسیار زیادی داریم. بعضا بحث تحریم‌ها در توضیح علل مشکلات کشور مطرح می‌شود اما می‌توان به گونه‌ای عمل کرد که بسیاری از این تحریم ها را دور زد و کنار گذاشت.

ناصری‌نژاد  با اشاره به اینکه وضعیت نهاده‌های دامی ما خوب است و کمبودی نداریم، گفت: ناهماهنگی، موازی کاری، اختلاف نظر و بروکراسی اداری به حدی در این دولت حاکم است که مشکلات زیادی را ایجاد کرده است و امیدوارم که اعضای دولت آینده کاملاً هماهنگ باشند و بتوانند این مشکلات و مسائل را حل کنند.

کد خبر: ۹۹٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha