۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
لوکس ترین آپارتمان های منطقه یک را در شابش جستجو کنید

لوکس ترین آپارتمان های منطقه یک را در شابش جستجو کنید

محله های پرتقاضای خرید خانه در منطقه یک تهران

بازار; گروه صنعت: منطقه ۱ تهران، در منتهی الیه شمالی شهر تهران قرار دارد و از سمت شمال به رشته کوه البرز، از سمت غرب به رودخانه درکه، از سمت جنوب به بزرگراه های شهید چمران و آیت الله صدر و از شرق به جاده لشکرک و پارک جنگلی قوچک محدود می‌شود. آب و هوای این منطقه به علت نزدیکی آن به کوه خنک و سرد است. این منطقه به نسبت سایر مناطق تهران خنک تر است.

محله های پرتقاضای خرید خانه در منطقه ۱ تهران

نیاوران

حتما نام محله‌ی نیاوران را تا به حال بارها شنیده‌اید. این محله خوش آب و هوا جزو محله‌های شمالی در تهران است که در دامنه های جنوبی قرار گرفته است. علت نام گذاری این محله به این نام، نی‌زارهای گذشته بوده که در اطراف این محله قرار داشته است. دمای هوا در این محله در بیشتر نقاط سال چند درجه به نسبت سایر محلات خنک تر است. بافت این محله ترکیبی از خانه های لوکس و بسیار مدرن و برج های متنوع است. از خیابان های

معروف در محله‌ی نیاوران می توان به: خیابان شفیعی، نورافشان، خیام، کاج و گرجی اشاره کرد. با خرید آپارتمان در نیاوران می توانید زندگی در یک محله‌ی بسیار لوکس و مناسب را تجربه کنید.

زعفرانیه

از محله زعفرانیه می‌توان با عنوان خوش آب و هوا ترین محله در شمال تهران یاد کرد. این محله یکی از مرتفع ترین مناطق تهران است که در دامنه توچال قرار گرفته است. یکی از نقاط منفی این محله قرار گرفتن آن روی یکی از گسل های مهم است. طبق گزارش های منتشر شده در وب سایت شابش میانگین قیمت خرید آپارتمان در زعفرانیه ۱۲۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان در تیر ماه سال جاری گزارش شده است. مبنای این گزارش آگهی های قیمت دار مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد در منطقه است. گزارش قیمت خرید خانه در سایر محله های تهران را هم می توانید در صفحه قیمت خانه، در وب سایت شابش مشاهده کنید.

قیطریه

قیطریه، یکی از محله های بسیار قدیمی و مرفه نشین در تهران است که از گذشته تا به امروز طرفدارهای بسیار زیادی داشته است. مساحت کلی این منطقه معادل۱.۵۲۷۱۱۶ کیلومتر مربع در منطقه ۱ تهران است. این محله از شمال به خیابان قیطریه، بلوار صبا و شمال پارک قیطریه، از جنوب به جهانتاب و از شرق به بلوار قیطریه و از سمت غرب به خیابان شریعتی منتهی می‌شود. تنوع خانه در این محله بسیار بالاست و برای مشاهده بهترین آگهی های خرید آپارتمان در این محله می توانید به وب سایت شابش مراجعه کنید.

فرمانیه

از محله فرمانیه با عنوان محله‌ی اعیان نشین در تهران یاد می‌شود. این محله از سمت شمال با محله‌ی نیاوران، از سمت شرق با محله‌ی پاسداران و اقدسیه و از سمت غرب با دزاشیب همسایه است. مهم ترین خیابان این محله، سنبل است که شهرت بسیار زیادی هم دارد. بیشتر برج و ساختمان های لوکس تهران در این محله قرار دارد. اگر بدنبال یک محله مرفه نشین در تهران هستید، خرید آپارتمان در فرمانیه را به شما توصیه می‌کنیم.

میانگین قیمت خرید خانه در محله های منطقه ۱ تهران را در این اینفوگرافی می توانید مشاهده کنید.

لوکس ترین آپارتمان های منطقه ۱ را در شابش جستجو کنید

منبع: شابش وب سایت تخصصی درج‌ آگهی املاک

کد خبر: ۹۹٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha