فهرست مشاغل صنفی مجاز در تعطیلات ۶ روزه استان های تهران و البرز
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد

فهرست مشاغل صنفی مجاز در تعطیلات ۶ روزه استان های تهران و البرز

اتاق اصناف ایران با انتشار اطلاعیه ای فهرست مشاغل صنفی مجاز در تعطیلات شش روزه اضطراری استان های تهران و البرز را اعلام کرد.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: در این اطلاعیه تاکید شده است که با توجه به گسترش موج پنجم شیوع کرونا و افزایش آمار مبتلایان در استان های تهران و البرز و اعلام تعطیلی ۶ روزه برای این دو استان، فهرست مشاغل مجاز به فعالیت در تعطیلات شش روزه استان های تهران و البرز به استناد ابلاغیه شماره ۶۷۲۶۷ مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۰ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به شرح زیر است.

همچنین پیرو اطلاعیه روز جاری(۲۸ تیرماه) که به صورت آنی از سوی وزارت کشور و در راستای مصوبه ستادملی کرونا ابلاغ شد، در راستای کنترل و مدیریت پیک پنجم کرونا به ویژه برای دو استان تهران و البرز، وزارت بهداشت درخواست تعطیلی کامل برای کلیه دستگاههای اجرایی، اصناف، بانکها را ارائه، که مورد موافقت ریاست محترم جمهوری قرار گرفت.

بر اساس مصوبه قرارگاه کرونا صرفا فعالیت ۹ گروه صنفی به شرح ذیل طی مدت شش روز تعطیلی اضطراری از روز      سه شنبه ۲۹ تیرماه تا پایان روزیکشنبه ۳ مرداد در استان های تهران و البرز مجاز به فعالیت هستند.

۱- نانواییها

۲- سوپرمارکت و بقالی

۳- فروش محصولات لبنی

۴- فروش محصولات پروتئینی(صرفا فروشندگان مرغ، گوشت و ماهی)

۵- فروشگاه های زنجیره ای (صرفا بخش سوپرمارکتی، اقلام خوراکی، آشامیدنی وپروتئینی و بهداشتی)

۶- فروشندگان ملزومات پزشکی و دامپزشکی

۷- آژانس های تاکسی تلفنی

۸- فروشندگان میوه و تربار

۹- مراکز طبخ غذا، رستوران و فست فود ها (صرفا بیرون بر)

لازم به ذکر است، اطلاعیه قبلی (روز جاری) اتاق اصناف ایران مبنی بر فعالیت کلیه مشاغل صنفی با رعایت پروتکل بهداشتی و اعمال محدودیت تنها برا ی۷ گروه شغل صنفی در تمامی شهرهای سراسر کشوردر وضعیت قرمز کرونایی به غیر از دو استان تهران و البرز در شش روز مزبور حسب ابلاغیه شماره ۶۶۴۳۰ و ۶۶۴۴۸ مورخ ۲۷ تیرماه سال جاری قرارگاه کرونا لازم الاجرا می باشد.

کد خبر: ۹۹٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha